"מי שמחזיק מעצמו אוהד, יגיע למשחק הפרישה של בניון"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

במועדון מקווים לראות את טדי מלא לכבוד המנהל המקצועי הפורש. "חשוב לסיים את העונה הזו בצורה הטובה ביותר. קריאף יקבל הצעה לחוזה חדש אחרי השער. בתוך פחות משעתיים: 7,000 כרטיסים נמכרו למשחק נגד אתלטיקו

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים רשמה אתמול ניצחון חוץ חשוב 0:1 בקריית שמונה והבטיחה רשמית עונה נוספת בליגת העל. בסיום המשחק התפנו השחקנים וכמה מאנשי הקבוצה למספר חגיגות מימונה בעיר והפגינו נוכחות יפה בעיר. בקבוצה נרשמה שביעות רצון גדולה מהניצחון וכעת תופנה תשומת הלב למשחקו הפעיל האחרון, של הקשר יוסי בניון, במחזור הקרוב, נגד מ.ס.אשדוד.

בעקבות תוצאות המחזור, צפוי המשחק להתקיים במוצאי שבת הקרובה ובמועדון מאמינים שאפשר למלא את טדי ב-30 אלף צופים, שיגיעו לכבד ולהוקיר את הקשר הוותיק, שיעבור באופן רשמי לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון.

"חשוב לסיים את העונה הזו בצורה הטובה ביותר", אמר גורם במועדון, לספורט1. "סיום העונה הזו, יכול להשליך גם על פתיחת העונה הבאה ויש כאן שחקנים שאנחנו מתלבטים לגביהם. הם יכולים לצבור נקודות זכות לקראת הקיץ. מצפה לנו עכשיו משחק נגד אשדוד, שהפך לרלוונטי אחרי הניצחון שלהם אתמול ואנחנו נבוא ונהיה הכי ספורטיביים שאפשר, גם בשביל עצמנו וגם כדי לנצח את המשחק האחרון של יוסי בניון, מגדולי השחקנים שגדלו כאן. כל מי שמחזיק מעצמו אוהד בית"ר, חייב להגיע לטדי למשחק הזה", הוסיף הגורם.


שחקני בית"ר חוגגים (מאור אלקסלסי)

המאמן ניר קלינגר, חזר אמש לקווים, אחרי חודש וחצי של היעדרות, אחרי אירוע רפואי שעבר. קלינגר נראה מחוייך מאוד בסיום המשחק וניכר עליו שהתגעגע מאוד לעבודתו. למרות הניצחון, צפוי קלינגר לקבל בקרוב הודעה רשמית על כך שהוא לא ממשיך לעונה הבאה ונראה שההודעה תגיע מיד לאחר המשחק הקרוב נגד אשדוד, כדי לא לפגוע בהכנות הקבוצה למשחק הזה. רוני לוי, עדין המועמד המוביל לתפקיד המאמן לעונה הבאה, כאשר יוסי בניון, בצוותא עם אלי אוחנה, יקבלו החלטות סופיות בקרוב.

בנוגע לסגל השחקנים, כבר עתה ברור וכפי שכבר פורסם, שאנתוני אנאן ומיחאיי וודוץ, ישוחררו ולא ישארו בקבוצה. השניים נכללו אמנם בסגל למשחק אמש, אך שוב לא שותפו. ההתלבטות הגדולה, נשארה בנוגע לעמדת השוער, כאשר איתמר ניצן ממשיך לצבור נקודות זכות וכרגע הנטייה היא להשאירו כשוער ראשון ולוותר על שירותיו של הליטאי, ארנטס שטקוס, אולם ההחלטה הסופית תתקבל יחד עם המאמן החדש שימונה בקרוב. שמם של דן ביטון מאשדוד, שכפי שדווח בספורט1, למועדון יש זכות ראשונים על רכישתו, וכן לוסיו מהפועל חדרה, נמצא ברשימת הרכש לעונה הבאה.

הקשר אופיר קריאף, שכבש את שער הנצחון אתמול, צפוי לקבל בימים הקרובים הצעה להארכת חוזהו ונראה שימשיך עונה נוספת במועדון. השבוע גם צפויה להתקיים פגישה עם מאור בוזגלו ואביו יעקב, במטרה לנסות להגיע להסכמות בנוגע לעונה הקרובה, אם כי בשלב זה, יש פערים גדולים בין הצדדים.


קריאף חוגג. יקבל הצעה לחוזה חדש (מאור אלקסלסי)

בנוגע למשחק הידידות נגד אתלטיקו מדריד בסוף חודש מאי, הוחלט במועדון שלא לזמן שחקני עבר אירופאים, וכל ניסיונות הבאת הכוכבים, נשמרים למשחק הראווה שיערך לכבוד פרישתו של בניון בקיץ הקרוב. בבית"ר עדכנו היום שתוך פחות משעתיים, נמכרו כ-7,000 כרטיסים למשחק נגד אתלטיקו מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי