אבוקסיס: "הזדמנות האחרונה להתקרב למקומות 2-3"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן הכתומים מרוצה מהעונה של קבוצתו בליגה רגע לפני המשחק נגד מכבי חיפה: "מדברים עלינו אחרת. לפעמים אני צריך לעצור את האימון כי הקצב מהיר מדי". הקפטן עזוז יחזור להרכב במקומו של מורי המורחק

(גודל טקסט)

בני יהודה תארח מחר את מכבי חיפה, במשחק שינעל את המחזור ה-32. דן מורי המורחק יחסר, ומי שצפוי לפתוח במקומו הוא הקפטן איציק עזוז, שהתאושש מפציעה בברך. "אנחנו מגיעים למשחק הזה, אחרי שכבר נפתח קצת פער, בינינו לבין הקבוצות שמעלינו", אמר יוסי אבוקסיס לקראת המשחק. "זו אולי הזדמנות אחרונה שלנו לשפר עמדות לכיוון מקומות 2-3. חשוב לנו מאוד להיראות טוב, כי במשחק האחרון מול מכבי תל אביב נראינו טוב עד ההרחקה, והיה קשה להחזיק מעמד מהדקה ה-30 בחיסרון שחקן. חשוב שניראה טוב גם בשביל המשחק הזה וגם כדי להגיע טוב לגמר".

על המפתחות המקצועיים החשובים לקראת מכבי חיפה: "יש לחיפה המון שחקנים מסוכנים. יש להם שני מגנים שתוקפים בלי הפסקה, יש להם את קרים פריי, ג'ורג' מנדז'ק, ירדן שועה. יש להם כל כך הרבה שחקנים מסוכנים ונצטרך לשחק בחכמה ולא לתת להם שטחים".

שיפור המעמד של בני יהודה בליגה: "השחקנים שלנו הרוויחו בזכות את זה שמכבדים אותנו בפלייאוף העליון. אנשים מדברים עלינו בצורה שונה מאשר דיברו בעבר. כל הקרדיט מגיע לשחקנים שלנו. יש לנו עוד חודש לסיים את העונה בצורה טובה. אנחנו מצליחים לתת פייט למועדונים גדולים עם תקציבים גדולים".


איציק עזוז. יחזור להרכב (מאור אלקסלסי)

המאמץ לפקס את השחקנים כשהגמר ברקע: "כל עוד יש לנו סיכוי בטבלה להגיע לאירופה דרך הליגה, אז אנחנו רוצים לעשות את זה. כל שחקן רוצה להראות את עצמו ולהתקדם, וכל שחקן גם רוצה לשחק בגמר. בכל אימון ובכל משחק כולם רוצים, ואפילו לפעמים רוצים מדי. לפעמים אני צריך לעצור את האימון כי הקצב מהיר מדי. יש פה הרבה שחקנים ששיחקו כמות משחקים אדירה וצריך להביא אותם רעננים לקראת הסוף".

בשבת ירדה קבוצת הנוער של המועדון לליגה השנייה ואבוקסיס התייחס לעניין ואמר: "זה מאכזב מאוד. שיחקנו נגדם מספר פעמים במשחקי אימון ואני לא חושב שהם כאלה חלשים. לא הייתי מעורב בנוער בכלל השנה, הראש שלי היה רק בבוגרים, אבל זה קרה בגלל כל מיני סיבות. צריך לתקן את זה וללמוד מטעויות שנעשו. ננסה לשפר את זה בשנה הבאה. אם יש שחקנים מספיק טובים וראויים לבוגרים הם ישתלבו, זה לא משנה שהם ישחקו בלאומית. זה מאכזב, כי יש שם סגל שחקנים שלא היה צריך לרדת ליגה".


שחקני בני יהודה חוגגים. "מדברים עלינו אחרת" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי