כלפון שוחח עם יו"ר הליגה הספרדית: "ניאבק איתו בשינויים"

ארז כלפון
ארז כלפון | דני מרון

יושב ראש מנהלת הליגות נענה לקריאתו של חאבייר טבאס, שיארח כנס חירום עם נציגי למעלה מ-115 מועדונים באירופה במטרה למנוע, בין השאר, את האפשרות שליגת האלופות תועבר לסופי השבוע

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות בכדורגל הודיעה היום (שני) כי יושב הראש ארז כלפון שוחח הבוקר עם נשיא הליגה הספרדית, חאבייר טבאס שהביע את חששו שאופ"א בוחנת את האפשרות להעביר את משחקי ליגת האלופות לסופי השבוע.

החשש ברחבי האירופה בחודשים האחרונים הוא מצמצום דמי הסולידריות ושינוי אופן ההעפלה לליגת האלופות ולליגה האירופית, כך שתצטמצם משמעותית כניסת מועדונים חדשים למפעל תוך פגיעה קשה בליגות המקומיות, שבין היתר תצטרך להזיז משחקים לאמצע השבוע. בשל חשש זה עורכת הליגה הספרדית בשבוע הבא, בשיתוף עם ארגון הליגות האירופאיות, כינוס חירום אליו נרשמו למעלה ממאתיים משתתפים מ-115 מועדונים כולל נציגי מועדונים מליגת העל. טבאס הודה לכלפון על ההיענות המרשימה של מועדוני ליגת העל ועל ההירתמות למאבק החשוב.

בהודעה רשמית מסר ארז כלפון:"אין זה מובן מאליו שנשיא הליגה הספרדית מחליט לשאת את דגל המאבק לשמירה על הליגות המקומיות והמועדונים הקטנים. מנהלת הליגות נענית לקריאתו של טבאס למאבק בשינויים המסתמנים. לא ניתן לפגוע בחווית משחקי הליגה בסופי השבוע – לאוהדים ולציבור, באפשרות של מועדונים מכלל הליגות האירופאיות להמשיך ולהופיע במפעלים האירופאיים המרכזיים או לפגוע בהם כלכלית. אני מודה ל-'לה ליגה'ולחאבייר טבאס העומד בראשה על השותפות, החברות והסיוע שהיא מעניקה לליגה הישראלית בעניין זה ובמגוון תחומים נוספים".


טבאס. חשש שליגת האלופות תדחק את הליגות המקומיות (אתר הליגה הספרדית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי