שוברים שגרה: שחקני פתח תקווה שוחחו בארוחה משותפת

שחקני פתח תקווה חוגגים
שחקני פתח תקווה חוגגים | דני מרון

שחקניו של לוזון ניצלו את יום החופש לטובת יום כיף ביוזמתם של פסר ומזרחי. בקבוצה מחכים לשבת וייצאו בסוף השבוע לבית מלון: "אסור לנו לעשות חישובים". סוראל ז"ל שיתף פעולה עם סיבוק שלקח קשה את מותו

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת ימשיכו הערב (שלישי) בהכנות לקראת המשחק הגורלי בשבת בסמי עופר נגד הפועל חיפה, כשבקבוצה יודעים שיתרון שתי הנקודות על פני מ.ס. אשדוד הינו שביר ומאוד רוצים לצבור שלוש נקודות שיקרבו אותם להבטחת עוד עונה בליגה.

"אסור לנו לחשוב יותר מדי. מה שחשוב זה להתרכז שבוע שלם, יש פה הרבה שחקנים מנוסים. אסור לנו לעשות חישובים, מי כבר נשארה ומי לא. נצטרך להרים את עצמנו ולא לחשוב על המשחק שהיה בשבת כי זה לא ייתן לנו כלום"' אמרו שחקנים במועדון.

כחלק משבירת השגרה ניצלו אתמול השחקנים את יום החופש שניתן להם ע"י המאמן גיא לוזון וקיימו ארוחה משותפת בבית ששכרו במושב שדה נחמיה, ביוזמת הקפטן נאור פסר והקשר אופיר מזרחי. גם המועדון החליט שביום שישי תצא הקבוצה לבית מלון ובו תשהה עד למשחק נגד הפועל חיפה.

שחקני מכבי פתח תקווה
שחקני מכבי פתח תקווה "לחשוב על המשחק משבת לא ייתן לנו כלום" (דני מרון)

בינתיים, החליט לוזון על שינוי שעות האימונים, כאשר במקום אימוני בוקר שהיו נהוגים עד כה יתאמנו השחקנים בשעות אחה"צ והערב, ככל הנראה בגלל החום.

מותו של החלוץ הצ'כי ג'וזף סוראל, שהכה בתדהמה את הכדורגל העולמי, הכה באופן אישי גם את בלם הקבוצה תומאש סיבוק. סוראל, היה קפטן קבוצת ספרטה פראג, בה שיחק ואליה מחובר סיבוק, ובאופן אישי גם שיתוף איתו פעולה במדי הנבחרת הלאומית. במועדון סיפרו שהבלם הוכה בתדהמה לנוכח הבשורה ולקח אותה קשה באופן אישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי