גורמים מנסים לארגן חזרה אפשרית של מאור בוזגלו לבאר שבע

בוזגלו
בוזגלו | ערן לוף

הקשר, שהיה שותף מרכזי בשתי אליפויות ועזב את בירת הנגב בטונים צורמים ב-2017, עשוי לחזור לטרנר בקיץ לאור מהלך לקדם "סולחה". נציגים של ארגון האוהדים הוכנסו בסוד העניין

(גודל טקסט)

בעוד אוהדי הפועל באר שבע תומכים בהחזרתו של דן ביטון לשורות הקבוצה, נפוצו ביממה האחרונה שמועות על "איחוד משפחות" דווקא עם קשר אחר: מאור בוזגלו. נציגים של ארגוני האוהדים שותפו בסוד העניין, ונודע שגורמים המנסים לקדם את המהלך מנסים לארגן "סולחה" בין הצדדים כדי לסלול את הדרך ליצירת הידברות.

בוזגלו הגיע לבירת הנגב בקיץ 2015 בעקבותיו של אליניב ברדה, והיה שותף לזכייה בשתי האליפויות הראשונות מתוך שלוש הרצופות של האדומים. כזכור, בוזגלו עזב את טרנר בטונים צורמים, ובפעמים שבהם הגיע למגרש במדי מכבי חיפה נתקל בקבלת פנים עוינת מצד חלקים מהקהל.

במקביל, במסגרת ההכנות לעונה הבאה נבחנת האפשרות להגביר את הייצוג של שחקני בית שעזבו או הושאלו, כשבנוסף לדן ביטון מסומנים גם מגינה של מכבי נתניה דודי טויטו, עמית ביטון (מושאל לבני יהודה), גל צרויה (בני יהודה) ועמראן אל קרינאווי. מנגד, צפוי שינוי בסגל הזרים ומערך הסקאוטינג בודק מספר מועמדים בעלות נמוכה בהרבה יחסית לזרים המשתייכים לקבוצה.

בוזגלו במדי הפועל באר שבע. יחזור ללבוש אדום? (ערן לוף)
בוזגלו במדי הפועל באר שבע. יחזור ללבוש אדום? (ערן לוף)

עוד באותו נושא: מאור בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי