הפגישה בין רפואה לאחים ניסנוב תתקיים רק בסוף העונה

קובי רפואה ושרון ניסנוב
קובי רפואה ושרון ניסנוב | עדי אבישי

על רקע הרצון של הבעלים לקחת אחריות על הנושא המקצועי, במועדון יחכו כעשרה ימים לפני שייפגשו עם המאמן ויגיעו להבנות: "הצוות המקצועי ישמע אותנו ואנחנו נקשיב למה שיש לקובי להגיד". ספורי יחזור נגד סכנין

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מתכוננים למשחק בשבת נגד בני סכנין (החל מ-20:20 בספורט3), אשר אמור להבטיח מעשית את ההישארות בליגת העל, אבל ה"נתק" בין בעלי המועדון למאמן ובעיקר אמירות שונות בנושא האחריות ופני הקבוצה האדומה בעונה הבאה יוצרים במתחם חודורוב אווירה קשה ואי בהירות בכול הקשור לעונה הבאה. מסתמן כי הדברים לא יישארו כך בתום העונה בעוד כעשרה ימים, ומענה לכל "השקט הרועם" יינתן עם רדת המסך על העונה הנוכחית.

גורם בכיר במועדון אמר: "העונה נמצאת בימים של לפני סיום ורק כשהיא תסתיים בקרוב מאוד תתקיים הפגישה עם המאמן קובי רפואה בנושא העונה הבאה. הצוות המקצועי ישמע אותנו ואנחנו נקשיב למה שיש לקובי להגיד, ומשם נתקדם הלאה".

על רקע ההחלטה של כל ארבעת הבעלים להפקיד את הנושא המקצועי ורכש השחקנים אצל האחים איציק ושרון ניסנוב, נראה כי קובי רפואה יתעקש לשמור על עצמאות מקצועית ולמנות צוות מקצועי מטעמו ורכש שחקנים שלו. מסתמן כי הפגישה תהיה טעונה, וחובה על הצדדים להגיע להבנות ולצאת יחד לדרך חדשה.

רפואה ושרון ניסנוב. מסתמנת פגישה טעונה (עדי אבישי)
רפואה ושרון ניסנוב. מסתמנת פגישה טעונה (עדי אבישי)

לקראת המשחק בשבת מתכנן רפואה מספר שינויים בהרכב. אחמד עבד יחליף את רועי זיקרי, עידן כהן ישוב לעמדת המגן הימני ואוראל דגני ישחק כבלם על חשבונו של רז שלמה. רמזי ספורי ישוב ממחלה לקישור הקדמי על חשבון ניר לקס או עמנואל בואטנג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי