רועי גורדנה נמצא על הכוונת של הפועל חדרה לעונה הבאה

רועי גורדנה
רועי גורדנה | עדי אבישי

קשר אשדוד מופיע ברשימות של ניסו אביטן, ואם הדרומיים ירדו ללאומית יוצע לו להישאר בקבוצה מליגת העל. המאמן הזכיר לשחקנים את ההפסד למכבי ת"א: "חשוב שנהיה מרוכזים עד לשריקת הסיום"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אומנם הרשימה נגד מכבי תל אביב, אבל עדיין סיימה את המשחק עם הפסד וכעת מתכוננים בקבוצה לקראת המשחק הבא נגד מכבי נתניה. בחדרה רוצים לסיים את העונה בצורה טובה, ולא פחות מכך רוצים לנצח את היריבה מאזור השרון.

המאמן ניסו אביטן פרגן לשחקניו לאחר ההפסד מול הצהובים מתל אביב אך הבהיר: "היינו במשחק מצוין אבל הפסדנו ולכן חשוב שנהיה מרוכזים עד לשריקת הסיום". המאמן יחסר במשחק הקרוב את עדן קארצב הפצוע, שככל הנראה סיים את העונה. החשש כי הקשר סובל מקרע במיניסקוס ולא מן הנמנע שקארצב לא יוכל לפתוח גם את העונה הבאה.

במקביל, בחדרה כבר חושבים על העונה הבאה ואחת השמות החמים בשוק הישראלי הוא קשר מועדון ספורט אשדוד רועי גורדנה. האחרון חזר בחודש ינואר מקרואטיה ונחשב לאחד השחקנים החשובים בקבוצה הדרומית, ובחדרה מאמינים כי אם אשדוד תרד ללאומית וגורדנה עצמו ירצה להישאר בליגה הראשונה תיעשה פנייה לשחקן. בתחילת שבוע הבא תתקיים גם פגישה בין ראשי המועדון לנציגיו של הבלם הספרדי דויד מתיאוס בכדי להחתימו לעונה נוספת. בחדרה מודעים לדרישות של השחקן ומאמינים כי יגיעו לסיכום על שיתוף הפעולה לעונה נוספת, במיוחד שהשחקן עצמו כבר הביע נכונות להישאר בחדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי