בחדרה דרוכים: "הגיע הזמן שננצח את מכבי נתניה"

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | ערן לוף

במועדון רוצים נקמה ספורטיבית על ההפסד בגמר הגביע (שבת, 17:45, שידור בספורט3) ואביטן צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר. "מקווים שסוף סוף נצליח לעשות את זה", אמר המאמן. זלקה בספק

(גודל טקסט)

הפועל חדרה עשתה עונה חלומית עם ההעפלה לפלייאוף העליון והגעה לחצי גמר גביע המדינה אבל אם יש משהו שחסר לאנשי המועדון זה ניצחון יוקרתי על השכנה – מכבי נתניה מחר (שבת, 17:45, שידור ישיר בספורט3) ולכן במועדון החדרתי מגיעים בדריכות מלאה למשחק הליגה האחרון בין הקבוצות העונה. "הגיע הזמן שננצח את נתניה. הצלחנו מול רוב הקבוצות בליגה אבל מול נתניה לא הלך והגיע הזמן לשנות זאת" אמרו בחדרה.

מבחינתו של המאמן ניסו אביטן הוא מתכוון להעלות את ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו כאשר ההתלבטות היחידה היא בעמדת המגן הימני והקישור האחורי. הקפטן מנשה זלקה פצוע ולא סיים את האימון אתמול וההחלטה לגביו תתקבל לאחר האימון המסכם.

אם זלקה אכן יהיה כשיר אז הוא יפתח במרכז השדה ואילו עמית כהן יפתח בעמדת המגן הימני ואילו במידה וזלקה לא יהיה כשיר אז כהן יוסט למרכז השדה ואליאס זאנה יפתח כמגן ימני. אוסטין אג'ידה יקבל עדיפות בין הקורות ו-ויטלי גנון יפתח בהתקפה לצדם של איילון אלמוג ולוסיו.


בספק למשחק. מנשה זלקה (אודי ציטיאט)

מאמן הפועל חדר ניסו אביטן אמר לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה: "אנחנו מגיעים עם סגל קצר מאוד. לבאבידי, עמאש ואבבה פצועים וגמרו את העונה, עדן קארצב מורחק ופצוע וגם מנשה זלקה בספק".

אחרי הפספוס מול מכבי ת"א יש רצון לחזור לקחת נקודות בפלייאוף, מה שלא קרה מזמן: "מבחינתנו יש תמיד רצון להיראות טוב וגם לקחת נקודות. בשבוע שעבר עשינו רק חלק מהדברים, מקווים שהשבוע גם ניראה טוב וגם נצליח לתרגם את זה לנקודות".

נגד נתניה נפגשתם כבר חמש פעמים העונה, ולא ניצחתם עדיין: "יש רצון לנצח כל הזמן, כמובן שגם את מכבי נתניה. כחלק מהלוח משחקים יצא לנו לפגוש אותם הרבה פעמים ועדיין לא הצלחנו לנצח אותם, אנחנו מקווים שמחר סוף סוף נצליח לעשות את זה".


"יש רצון לנצח כל הזמן, כמובן שגם את מכבי נתניה". ניסו אביטן (אודי ציטיאט)

בנושא אחר, בוועדה במקצועית של איגוד השופטים התייחסו להרחקתו של קארצב בתוספת הזמן במשחק נגד מכבי תל אביב ונכתב: "לאחר שיח עם שופט ה-VAR, החליט השופט המרכזי, באופן יזום ובמסגרת סמכותו, לבחון את האירוע על גבי מסך ה-VAR, מאחר ולא היה משוכנע לחלוטין כי אבחן במדויק את המקרה. שופט המשחק צפה באירוע בהילוכים חוזרים ובזוויות שונות והחליט שלא לשנות את החלטתו המקורית (כרטיס אדום). הוועדה המקצועית סבורה כי זוויות הצילום לא מאפשרות אבחון ודאי ביחס לנכונות ההחלטה ועל כן לא מדובר בטעות ודאית וברורה".

הקשר עדן קארצב יחסר גם בגלל ההרחקה וגם בגלל הפציעה כאשר החשש לקרע במיניסקוס. קארצב יעבור ביום שני בדיקת MRI בכדי לברר את חומרת פציעתו.


גם אם לא היה מורחק היה יוצא מהסגל בשל פציעה. עדן קארצב (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, עמית כהן, דויד מתיאוס, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, מנשה זלקה (אליאס זאנה), ג'ורג' פוציבה, אליאל פרץ, ויטלי גנון, איילון אלמוג, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי