מכבי נתניה תיאלץ להסתדר ללא מלמד ואולסק נגד חדרה

גיא מלמד
גיא מלמד | אודי ציטיאט

דראפיץ' וברדה החליטו להשאיר את החלוץ והקשר שסוחבים ארבעה צהובים מחוץ לסגל, כדי לא לסכנם בגמר הגביע. בצוות המקצועי יתנו הזדמנות לפיניש, ברשצקי וירושלמי. הקבוצה צפויה להגיע ללא שחקן התקפה על הספסל

(גודל טקסט)

לאחר שני ניצחונות רצופים וכשהיא עם הפנים לגמר גביע המדינה בעוד שבוע וחצי, מכבי נתניה תצטרך מחר להסתדר ללא גיא מלמד וניקו אולסק, שסוחבים ארבעה כרטיסים צהובים ובקבוצה הוחלט שלא לסכנם ולהשאירם מחוץ לסגל במשחק נגד הפועל חדרה(17:45, שידור ישיר בספורט3).

גם גבי קניקובסקי ואביב אברהם הפצועים ייעדרו בשל פציעות כשדראפיץ' וברדה צפויים לתת את הקרדיט לסתיו פיניש, מוטי ברשצקי ואיילון ירושלמי, כשנתניה צפויה להגיע למשחק ללא אף שחקן התקפה על הספסל, אלא אם כן תחזק את הספסל בשחקנים ממחלקת הנוער.

חוליית ההגנה צפויה להיות זהה כמעט לחלוטין, אך נדמה, שההתלבטות היחידה היא בעמדת המגן הימני כאשר מוחמד זבידאת תורגל בחלק הראשון של האימון ואילו ויקי כחלון בשני.


צפוי לקבל הזדמנות בהרכב. מוטי ברשצקי (אודי ציטיאט)

"נותרו עוד ארבעה מחזורים ובאמצע גמר גביע. אנחנו בדיוק במקום בו רצינו להיות, במאבק על הצמרת הגבוהה והמקום לאירופה דרך הליגה ובגמר הגביע המכובד", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' לקראת המשחק.

"הצלחנו לבנות מועדון מכובד שכבר שנה שנייה בפלייאוף העליון, וזה מה שחשוב לנו, כמו שהמועדון מסתכל קדימה ומוכר מנויים לעונה הבאה, אנחנו רוצים להמשיך להתפתח ולהגיע לאירופה, ועל מנת להשיג את זה, אנחנו צריכים עוד ניצחון, גם אם הסגל קצת חסר".


"רוצים להגיע לאירופה". סלובודאן דראפיץ' (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון (מוחמד זבידאת), טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד, סתיו פיניש, יחמיר היקה, איילון ירושלמי, מוטי ברשצקי, פאטוס בצ'יראיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי