צפו בתמונות מטדי: בניון פרץ בבכי לאחר טקס פרישה מרגש

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

רגעים אמוציונליים בטדי במשחק הפרישה של השחקן האגדי. אוהדי בית"ר פרשו שלט פרישה ענק, ילדיו עלו עם חולצות העבר שלו. חוגג: "בגיל 17 כולם ידעו שיהיה שחקן מיוחד"

(גודל טקסט)

יוסי בניון פרש, ולא השאיר עין אחת יבשה בטדי. רגע לפני המשחק החשוב מול מ.ס אשדוד, נערך טקס פרישה מרגש באצטדיון לכבוד הקשר. בפתיחת הטקס, לפני ש'היהלום' מדימונה עלה על הדשא, שחקני שתי הקבוצות חיכו עם שלט מרשים עליו היה רשום "Thank you Legend", ולבשו חולצות שחורות עם הספרה 15 והשם 'בניון'.

בטקס נחכו מספר שחקני עבר, ביניהם אלון חזן, אלי אוחנה, אלון חרזי, אבי נמני, דודו אוואט, שוקי נגר, פיני בלילי, יואב זיו, ניר דוידוביץ', כפיר אדרי, אדורם קייסי, אריק בנאדו, אהוד כחילה, ברק יצחקי, ז'אן טלסניקוב. ועוד רבים מכובדים. אוהדי בית"ר ירושלים הציגו שלט פריסה ענק עם תמונה של בניון בחגיגה המפורסמת, מנשק את הטבעת, ורשמו בשלט: "תודה על מה שנתת, תודה על מה שתיתן ותודה על איפה שבחרת לסיים".


תמונות מרגשות בטדי (דני מרון)


(דני מרון)


(דני מרון)


(דני מרון)


(דני מרון)


(דני מרון)


(דני מרון)

משה חוגג, בעלי המועדון נשא דברים בפתיחת הטקס ואמר: "נפלה בחיקי הזכות לצפות ביוסי במשחקיו הראשונים לפני 22 שנים, בגיל 17, כקשר בהפועל באר שבע, יוסי הלך לבעוט פנדל שהיה יכול לחרוץ גורל של קבוצה – לרדת או להישאר בליגה. הוא החמיץ, והציג מנטאליות מדהימה כשהסתער על הריבאונד וכבש. כבר אז כולם ידעו שיהיה שחקן מיוחד".

לאחר הקליפ עם כמה מהרגעים הגדולים שלו בקריירה, והשירה האדירה של אוהדי ירושלמים, בניון לא התאפק ופרץ בדמעות. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי