שרצקי חשף: "סגרתי עם מסאי דגו" ויצא נגד ראש הממשלה

איזי שרצקי
איזי שרצקי | דני מרון

בעלי קריית שמונה ירה לכל הכיוונים אחרי ה-0:0 נגד רעננה: "לא יכול לחיות במדינה הזאת, ביבי עושה מה שהוא רוצה. דיכטר פודל וביתן יו"ר הקואליציה - אתרום את הכסף שלי לניצולי השואה". קשטן: "בטוח שנשרוד"

(גודל טקסט)
הפער בין קריית שמונה לבין ירידת ליגה עומד על נקודה אחת בלבד לאחר שהערב (שבת) הקבוצה הצפונית סיימה ב-0:0 מאכזב בבית נגד הפועל רעננה, שנתנה את הכל במשחק שלא קבע עבורה דבר, הייתה קרובה יותר לנצח והבהירה שמקומה אכן בליגת העל.


הבעלים איזי שרצקי ירה לכל הכיוונים בסיום: "סגרתי עם מסאי דגו, הוא יאמן אותנו בעונה הבאה. הגעתי לכאן לפני 20 שנה כשהיו קטיושות והמצב היה קשה, תרמתי 450 מיליון שקל לקריית שמונה. אין לי טענות לעם שבחר בביבי. אם הוא יעשה חוק חסינות או חוק צרפתי אז אני לא אשאר במועדון. שהוא יביא כסף. אשאר רק עם בית תמחוי וניצולי שואה בזמן שהוא עושה הכל בגלל הפודלים שלו ואני אעזוב. דוד ביתן הוא יו"ר הקואליציה, דיכטר פודל ואני לא יכול לחיות במדינה הזאת.


"אין גבר אחד במפלגה הזו שיבוא ויגיד שהוא לא מצביע לחוק הצרפתי או לחוק החסינות. אני לא יכול לראות את המדינה הזו, לא יכול להיות שראש ממשלה עושה מה שהוא רוצה. החלטתי להפסיק לתרום ואתן את הכסף שלי לניצולי השואה. ביבי אוסף נדבות למשפט שלו והוא יותר עשיר ממני. המדינה הזאת מעניינת אותי יותר מהכלומניקים בליכוד. אם ארד ליגה אז אשאר בקריית שמונה. אם ביבי יגיע למשפט או שימוע אז אני אשאר. החלום שלי הוא שתהיה אחדות בממשלה, אבל כחול לבן לא ילכו עם ביבי בצדק".




מסאי דגו (דני מרון)



תומר קשטן המאוכזב אמר: "היינו בקלחת לפני המשחק ועכשיו אנחנו הולכים לקרב הישרדות מול בני סכנין במחזור האחרון. הקבוצה לא מצליחה לכבוש כל העונה ולכן אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים. הגענו להמון מצבים ולא הבקענו, אבל אין לי טענות לשחקנים שנתנו את הכל. אני בטוח שקריית שמונה תישאר בליגת העל".


מנחם קורצקי הוסיף: "אמרתי להם לפני המשחק לשחקנים שאני סומך עליהם ואני שמח שהם נתנו עבודה. הייתי בטוח שננצח וזה לא קרה, אבל אני מרוצה מהליחמה ומהדרך בה שיחקנו. אני רוצה להישאר בהפועל רעננה גם בעונה הבאה ואני מקווה שהדברים עם המועדון יסתדרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי