במכבי פ"ת זועמים על בית"ר: "שיחקו בושה, ממתי בניון בועט?"

צחי גיגי
צחי גיגי | bola studio

במועדון לא אהבו את ההופעה של הירושלמים נגד אשדוד: "את הגול הראשון בילדים א' לא מקבלים". לאחר עזיבתו של מנזלה, גם סיסוקו יעזוב השבוע: "שחקנים שפחות אכפת להם לא נשארים". שיחות עם אז'ובל

(גודל טקסט)

אכזבה קלה במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון אמש (שבת) 0:3 על הפועל חיפה, ניצחון אשר במלאבס ציפו שישאיר אותם בליגה לעונה נוספת, אולם עודכנו בזמן אמת בניצחונה של אשדוד בטדי על בית"ר. למעשה כעס גדול במועדון מופנה לבית"ר ירושלים, שהפסידה למ.ס אשדוד 3:2 למרות שהובילה, אך ספגה מהפך לאחר החטאת הפנדל של יוסי בניון.

"ביתר שיחקה בושה וחרפה, ממתי בניון בועט פנדלים? הגול הראשון שהם ספגו זה גול שלא מקבלים בילדים א'", תקפו במועדון. גם שחקני הקבוצה יצאו זועמים כשאחד מהם סינן: "זה גול שצריך לחקור, לא ייאמן. יש דבר כזה שאשדוד תנצח בטדי?".

בחזרה למשחק: המאמן גיא לוזון החליט על שיטה של שלושה בלמים, בה גל שיש הוסט למרכז ההגנה ואופיר מזרחי ונאור פסר שיחקו כשחקני כנף, כאשר הקפטן, שחזר להרכב לאחר זמן רב, זכה למחמאות וכמוהו גם ארמנדו קופר, עידן אדהנני ותאי בריבו. "למרות שלא נשארנו עדיין, מה שטוב הוא שאחרי הניצחון הזה אנחנו תלויים בעצמנו ועם הפנים למשחק הבא", אמר המאמן לשחקניו לאחר המשחק. בפ"ת יגיעו למחזור הבא, כשלנוכח הפרש השערים שלהם, נראה שתוצאת תיקו תספיק. באופן אירוני, מי שעשוי להשפיע אם הקבוצה תרד לליגה השנייה הוא קובי רפואה, שאימן את הקבוצה רק לפני שתי עונות.


שחקני מכבי פ"ת חוגגים. עדיין לא נשארו (bola studio)

בעניין אחר, בפ"ת ייפרדו ביום שני מהמגן הימני עיסא סיסוקו. רק לפני חודשיים, בפ"ת עוד רצו לממש את האופציה על המגן, אך ירידה ביכולת ובעיות בגישה, גרמו לפרידה מוקדמת. "שחקנים שפחות אכפת להם עוזבים את הקבוצה, כמו מנזלה שהעזבנו אותו ביום שישי. נישאר עם חיילים שלנו", התייחס לכך המאמן גיא לוזון בסיום. לגבי מנזלה, שעבר לאחרונה להיות מיוצג על ידי סוכני השחקנים אבי נמני ופרנק בלחסן (במקום יונתן בן ברון), השחקן הביע טענות על הקבוצה בפני מקורביו וטען שלא ידע לאן מגיע.

למרות שפ"ת עוד לא הבטיחה את מקומה, בקבוצה כבר סימנו את חלוץ בן אז'ובל, שמסיים את חוזהו בהפועל חיפה, כששיחות לא רשמיות כבר החלו ובפ"ת הביעו אופטימיות שהחלוץ יצטרף.


סיסוקו. גם הוא נפרד עוד לפני מחזור הסיום (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי