במכבי נתניה מרוצים: "מהניצחונות שנזכור אם נהיה באירופה"

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | אודי ציטיאט

ברשצקי הצהיר לאחר הניצחון השלישי ברציפות של היהלומים: "רוצים לסיים במקום השני, כיף לי לשחק אצל דראפיץ' וברדה". שיחות ראשוניות עם הויבך, מלאדה ינותח ביום של גמר הגביע. וגם: מחנה האימון המיועד

(גודל טקסט)
שביעות רצון במכבי נתניה לאחר הניצחון 1:2 על הפועל חדרה, שהיה השלישי ברציפות בליגה והעלה אותה למקום השני בטבלה לפחות עד למפגש בין מכבי חיפה להפועל ב"ש. למרות שנאלצה להסתדר ללא ניקו אולסק וגיא מלמד שנשמרו לגביע וללא גבי קניקובסקי ואביב אברהם הפצועים, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הוכיחה שככל שמתקרבים לגמר הגביע, היא נמצאת בכושר יותר טוב.


"זה היה משחק קשה, כי חדרה הסתגרה וחיפשה מתפרצות. זה מסוג המשחקים שלוקחים ממנו את שלוש הנקודות, אבל גם מאלה שאם נהיה באירופה בסוף השנה דרך הליגה, נזכור אותו. ולחשוב שעוד חשבנו רק איך לעבור אותו לקראת הגביע", אמרו במועדון. 


הבלם ברנקו ורגוץ' פתח בדקות האחרונות את שפתו ופונה לבית החולים להמשך תפירה, כשגם הבלם השני, טים הויבך, פתח את מצחו ונחבש. בנתניה פתחו בשיחות ראשוניות עם הויבך על הישארותו, אך נכון לרגע זה, לא הונחה הצעה רשמית על השולחן. בקבוצה היו מרוצים גם מהקשר יחמיר היקה, שעומד על מאזן של שלושה שערים ובישול אחד בשלושת המשחקים האחרונים ומהמגן הימני מוחמד זבידאת, שכפי שפרסמנו בנתניה החליטו להציע לו חוזה לשנתיים נוספות (ולא הסתפקו באופציה בחוזהו לעונה נוספת).



הויבך. יש שיחות, אך הצעה טרם הוגשה (אודי ציטיאט)


"חשוב למועדון להגיע לאירופה דרך הליגה, זה חלק מהמטרות", סיפר בסיום מוטי ברשצקי, שבישל את השער השני. "היינו בתקופה לא טובה ואיבדנו הרבה נקודות. נשארו עוד שלושה משחקים והכל צפוף, נצטרך להמשיך את זה".


על העומק בסגל: "אני חושב שיש לה פרגון בין כל שחקני הסגל. בכל גול של הקבוצה רואים גם את המחליפים וגם את מי שלא בסגל קופצים ומפרגנים. חשוב שגם שיש מורחקים ופצועים כמו היום הצלחנו להביא שלוש נקודות וזה מראה על סגל רחב".


המחשבות על הגביע: "המועדון הזה תמיד שואף להיות למעלה. אם נגיע לגמר גביע ונסיים פתאום במקום החמישי אז זה קצת יפגע בעונה שלנו. חלק מהמטרות שלנו זה להיות במקום השני ושם אנחנו רוצים להיות".


הקרדיט מדראפיץ' וברדה:
 "מאוד כיף לי לשחק אצלם. הם נותנים לי ביטחון, מכוונים אותי ורוצים שאלמד בכל אימון ומשחק. לי כשחקן צעיר זה מאוד חשוב ואני שמח שאני יכול להתקדם דרכם".



ברשצקי. "רוצים שאלמד בכל אימון ומשחק ולי זה חשוב" (אודי ציטיאט)


בעניין אחר, למרות שהעונה עדיין לא הסתיימה, בנתניה החליטו על מיקום חדש למחנה האימונים של הקבוצה. לספורט1 נודע, שלפי שעה, מחנה האימונים השנה יתקיים בבולגריה, בבית הנבחרות, כשמועד למחנה ולפתיחת האימונים, ייקבע בהתאם להישגי הקבוצה כשלקבוצה מספר אופציות.


הקשר אביב אברהם, סובל ממתיחה וחזר לאימונים חלקיים, כאשר קיים סיכוי שהוא אף יהיה כשיר למשחק הליגה הבא מול מכבי ת"א. ניתוחו של יונס מלאדה, נקבע באופן אירוני, ל-15.5, מועד גמר הגביע, אז יוחלט גם לגבי אופן הניתוח באיזור המיניסקוס.

בצ'יראיי מקבל את כל האמת בפנים לכבוד היומולדת pic.twitter.com/duKzFegq8l

— מכבי נתניה (@Fcmn_il) May 5, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי