קשטן מואשם בעזיבת לבנדה, שחקנים: "לא אשמתנו אם נרד"

תומר קשטן
תומר קשטן | מאור אלקסלסי

יומיים מלאי תהפוכות עברו על קריית שמונה, שבסופו של דבר תתמודד נגד הירידה ביום ראשון נגד בני סכנין עם שמעון הדרי על הקווים. במועדון טענו: עוזר המאמן שוויתר על שתי משכורות בחר להתפטר גם עקב חששו מהמעמד

(גודל טקסט)

לאחר התיקו המאופס מול הפועל רעננה, חשבו שחקני קריית שמונה כי המועדון כולו יתלכד סביב אחד השבועות החשובים בהיסטוריה שלו ויתמקד בהכנה מקצועית לקראת המשחק מול בני סכנין ביום ראשון, שמעידה בו עלולה להוריד את הקבוצה לליגה הלאומית, אבל מחשבות לחוד ומציאות לחוד.

המועדון נכנס ל-48 שעות סוערות במיוחד, כאשר מיד אחרי התיקו בשבת הודיע הבעלים איזי שרצקי שסיכם עם המאמן מסאי דגו לעונה הבאה ואתמול קיבלנו יממה דרמטית ועוד יותר – זה התחיל בראיון של המאמן תומר קשטן בו השתלח בצורה חריפה כנגד שרצקי שהחליט לפטרו באופן מיידי, מתוך מחשבה וציפייה שעוזר המאמן גיל לבנדה יהיה זה שיעביר את האימונים ומשחק סיום העונה, אבל בשעות הערב בחר לבנדה להתפטר.

לבנדה כלל לא היה מודע לריאיון של קשטן בעקבותיו פוטר והופתע כאשר קיבל את ההודעה כי לשבוע האחרון של העונה הוא המאמן הראשי. לפני תשובתו לאנשי קריית שמונה, ביקש לבנדה לפני תשובתו להיפגש עם קשטן, מי שהביא אותו בתור עוזרו למועדון. "אכבד כל החלטה שלך, כי אתה חבר שלי ולכן הבאתי אותך איתי בחודש ינואר", אמר קשטן ולבנדה הבהיר לאחר מכן לראשי המועדון: "יש לי חוזה עד חודש יוני וההחלטה שקיבלתי היא לוותר על שתי משכורות. אני אוהב את הקבוצה, אבל החלטתי להישאר נאמן לתומר קשטן על פי היושר המקצועי והמצפון שלי. תומר הביא אותי ולכן החלטתי ללכת איתו".


לבנדה. נשאר נאמן למאמן שהביא אותו (דני מרון)

בקריית שמונה הופתעו מההחלטה, טענו כי קשטן הוא זה שגרם ללבנדה לעזוב ואף ציינו כי לבנדה עצמו חשש מהמעמד ולכן עזב. בכל מקרה במועדון הצפוני מיהרו לקבל החלטה ובשעה 19:00 בערב פנו למאמן שמעון הדרי. האחרון נמצא ביחסים הדוקים גם עם שרצקי וגם עם המנכ"ל יוסי אדרי והעובדה שהוא תושב המקום ומכיר את הקבוצה יכולה להועיל בהכנות לקראת סכנין. הדרי עצמו, שכבר לפני פחות משבוע חתם לעונה נוספת בהפועל אום אל פאחם, ביקש מראשי אום אל פאחם להגיע למשחק אחד ולאחר שקיבל את האישור יעביר עוד היום את האימון הראשון שלו בקריית שמונה.

בקרב השחקנים גיחכו על ההתנהלות המועדון לפני המשחק המכריע ואחד השחקנים אמר הבוקר: "נעשה את המקסימום השבוע, אבל אף אחד שלא יחשוב אחרת. אם נרד ליגה זה לא יהיה באשמת השחקנים והמבין יבין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי