הדרי העביר אימון בכורה, בק"ש טוענים: "איזי איבד מקסמו"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | דני מרון

המאמן שהגיע מאום אל פאחם לקראת המשחק הגורלי נגד סכנין הרשים את שחקניו לימים הקרובים: "יחד נצא מהמצב אליו נקלענו". במועדון העבירו ביקורת נוקבת על התנהלות הבעלים: "הוא מתערב בהכל, דרש מקשטן ששחקן יפתח"

(גודל טקסט)

בצל העזיבה המתוקשרת של תומר קשטן וגיל לבנדה וחילופי הדברים עם הבעלים איזי שירצקי, עירוני קריית שמונה הגבירה את ההכנות למשחק הגורלי ביום ראשון נגד בני סכנין, היורדת הראשונה לליגה הלאומית העונה.

המאמן הטרי שמעון הדרי, שהעלה את הפועל אום אל פאחם לליגה הלאומית בחודש שעבר, העביר הבוקר את האימון הראשון שלו ושחקנים בקבוצה התרשמו במהירות מהדרי ובטוחים שביחד יוכלו לצאת מהמצב המסובך אליו נקלעו.

עם זאת, גורמים בקבוצה מעבירים בשעות האחרונות ביקורת קשה על הבעלים, איזי שרצקי, ועל הדרך שבה התנהלו הדברים בינו לבין המאמן לשעבר תומר קשטן בתקופה האחרונה. "כל מה שתומר אמר בראיון הוא אמת", אמרו בקבוצה, "איזי מתערב בהכל, עד לפרטים הקטנים. הקשר ביניהם נפגם ברגע שאיזי התעקש ששחקן מסוים יפתח בהרכב. כנראה שהוא איבד את הקסם שלו". ביקורות נוספות נשמעו כלפי ההתעסקות שלו במצב הפוליטי והביקורת הפומבית בתחנות הרדיו על ראש הממשלה בנימין נתניהו, בזמן שהקבוצה עוברת משבר.


קשטן. "הקשר נפגם ברגע שאיזי התעקש ששחקן מסוים יפתח" (דני מרון)

למרות המצב העגום, מספר שחקנים ותיקים בקבוצה וביניהם הקפטן עדן שמיר, וובה בראון ושמעון אבוחצירה, ערכו שיחות עידוד לשחקנים הצעירים ועושים מאמצים כדי להרים את המוראל בחדר ההלבשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי