המבחנים של עידן כהן בארה"ב בספק, הופסק המו"מ עם קאיו

עידן כהן
עידן כהן | דני מרון

מגן הפועל ת"א טרם התאושש מהפציעה והוא בספק למשחק בראשון נגד מכבי פ"ת, אם לא יהיה כשיר בזמן יאלץ לדחות או לבטל את הטיסה ללוס אנג'לס. השיחות עם הברזילאי יימשכו, אם בכלל, רק אחרי הפגישה עם רפואה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סופרת את הימים למשחק נגד מכבי פתח תקווה (ראשון, 20:30 בספורט1) אשר יסיים את העונה, ונכון שהצוות המקצועי בראשות המאמן קובי רפואה מבקש להציב את ההרכב החזק ביותר, אבל מסתמן שהמגן הימני עידן כהן ייעדר מהמפגש.

כהן התלונן על כאבים בשרירי הבטן התחתונה והוא בספק למשחק נגד פתח תקווה, כל זאת לקראת המראתו המתוכננת בסוף העונה למבחנים בקבוצת לוס אנג'לס מהליגה האמריקאית – לפי מצב הפציעה תתקבל ההחלטה בנושא ההמראה, שעלולה להידחות או אפילו להתבטל. כאמור רק בסוף השבוע יתברר אם כהן יוכל לשחק ואפשר שעבדי פרחאת או אוראל דגני יאיישו את התפקיד באגף.

בנוסף, בהפועל תל אביב מספרים שהמו"מ עם הברזילאי קאיו אלבס הופסק בשלב זה וההמתנה היא לפגישה של האחים איציק ושרון ניסנוב עם קובי רפואה בשבוע הבא, לאחריה ישוחחו לראשונה ויחליטו הצדדים על תוכנית העבודה לעונה הבאה.

הבוקר שחקני הקבוצה פקדו כבכל שנה את בתי העלמין ברחבי הארץ והניחו חולצות, צעיפים וזרי פרחים על קבריהם של האוהדים האדומים אשר קיפחו את חייהם בהגנה על המולדת ובפעולות האיבה. השחקנים עמדו במהלך הצפירה וטקס הזיכרון לצד המשפחות במקום קבורתם של ארז אשכנזי, הדר הרשקוביץ, דניאל פומרנץ, טל יפרח, גלעד יעקובי, דניאל שיפנבאור ואילן גבאי ז"ל.




שחקני הפועל תל אביב. לא שוכחים את האוהדים שנפלו (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי