גורם בכיר בהפועל ת"א: "ספורי לא יימכר לקבוצה בישראל"

רמזי ספורי
רמזי ספורי | אריאל שלום

הישראלי מושך את עיניהן של מספר קבוצות בליגה אך במועדון נחרצים: "לא קיבלנו עליו הצעה והוא במרכז התוכניות שלנו". גם הרצוג שוקל לזמנו לסגל הקרוב. האדומים יתחילו לעבוד על לעונה הבאה לאחר המשחק נגד פ"ת

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב רוצים לסיים את העונה במשחק נגד מכבי פתח תקווה ביום ראשון (20:25, שידור ישיר בספורט1) ומיד לאחר שתסתיים הליגה עבור האדומים באופן רשמי, יתחילו לעסוק בהכנות לעונה הבאה.

אחד השחקנים המצטיינים של הקבוצה הוא הקשר רמזי ספורי, שהפך למנהיג במרכז השדה של הפועל תל אביב ולשחקן המשמעותי של המאמן קובי רפואה גם בזכות השערים המכריעים שכבש העונה.

שמו של ספורי הוזכר אצל מאמן הנבחרת הלאומית אנדי הרצוג שעוקב אחריו ומקבל חוות דעת חיוביות מאנשי הצוות המקצועי לקראת הזימונים למחנה האימונים בגרמניה בסוף החודש כאשר מיד אחריהם יגיעו צמד המשחקים הקריטיים נגד לטביה ופולין במוקדמות היורו.


יקבל זימון בכורה מאנדי הרצוג? רמזי סופרי (אודי ציטיאט)

בנוסף הקשר בן ה-23 מועמד למספר מועדונים בישראל שיוכלו להחתים אותו אם ישלמו עבורו כ-700 אלף יורו, דבר שאמור להקטין את מספר ההצעות בליגה המקומית. גורם בכיר בהפועל תל אביב: "ספורי לא יימכר לקבוצה בישראל. יש לו חוזה לעונה הבאה ובעל תו מחיר גבוה. לא קבלנו עליו הצעה והוא במרכז התוכניות שלנו לעונה הבאה".

עוד בגזרת הרכש, נכון לעכשיו לא הוגשה מבלגיה הצעה על המגן מרווין פירסמן שיכול להשתחרר תמורת 400 אלף יורו ובאשר לאדי גוטליב ממתינים האדומים לקידום המו"מ מול הקבוצה הרוסית אופה שמעוניינת בבלם בן ה-26. לגבי חלוץ הקבוצה עומר דמארי, במועדון אופטימיים בנושא החלמתו אשר מגביר את קצב האימונים ובמועדון מאמינים שיהיה כשיר לפתיחת העונה בחודש אוגוסט.


במועדון ממתינים לקידום המו"מ מול אופה (אדי גוטליב)

עוד באותו נושא: רמזי ספורי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי