בהפועל חיפה הבהירו: "כל שחקן יקבל את מה שהובטח לו"

סילבס
סילבס | bola studio

שחקנים בקבוצה התלוננו לגבי מענקי ההעפלה, במועדון הגיבו: "אצל יואב כץ מילה זו מילה". שחקנים שעזבו עדיין מקבלים בונוסים. מיטרבסקי, גינסארי ואז'ובל יעמדו לרשותו של סילבס בראשון נגד אשדוד (21:15, ספורט2)

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה למשחק האחרון של העונה בחוץ נגד מ.ס. אשדוד ביום ראשון (החל מ-20:15 בשידור ישיר בספורט2). בקבוצה מקווים לסיים את העונה על הצד הטוב ביותר, במיוחד לאור התבוסה הקשה בשבוע שעבר נגד מכבי פתח תקווה. המאמן חיים סילבס טרם החליט לגבי ההרכב שיפתח במשחק, אבל יקבל בחזרה את המוצהבים משבוע שעבר ביניהם הבלם ריקי מיטרבסקי, הקשר ראדו גינסארי והחלוץ בן אז'ובל.

בינתיים, אחת השיחות שעלו לאחרונה במועדון הייתה סביב הדרישה של השחקנים על המענקים שמגיעים להם על ההעפלה לליגה האירופית בעונה שעברה. בקרב השחקנים הביעו כעס, כי בעוד מספר ימים מסתיימת העונה והמענקים טרם חולקו. בהנהלת המועדון החליטו להגיב, והבהירו כי המענקים הובטחו מרצונו הטוב של הבעלים יואב כץ ולא כחובה מסוימת, ועדיין אותם מענקים ישולמו כבר בתקופה הקרובה.

אגב, לספורט1 נודע כי חלק מרצונו הטוב של כץ הובטח לשחקנים מהעונה שעברה שיקבלו גם מענקי דירוג ומדי חודש מקבלים שחקני הקבוצה מאותה עונה כמו שמואל שיימן, עדן בן בסט ואלון תורג'מן תשלומים על אותם מענקים. "כל שחקן יודע שהוא יקבל את כל מה שהובטח בהפועל חיפה. בניגוד למועדונים אחרים, אצל יואב כץ מילה זו מילה", אמר גורם בחיפה.

סילבס ומשפתי. רוצים לסיים את העונה במצב רוח טוב (Lola studio)
סילבס ומשפתי. רוצים לסיים את העונה במצב רוח טוב (Lola studio)

חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים לנצח את המשחק ולא מתעסקים ברצונות של קבוצות אחרות. עשינו שבוע הכנה טוב ונקבל בחזרה את המוצהבים שלנו. אנחנו משחקים מול קבוצה איכותית שנמצאת במומנטום טוב אבל רוצים לסיים את העונה עם ניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי