נשאר בבירה: אופיר קריאף סיכם לעונה נוספת בבית"ר ירושלים

אופיר קריאף
אופיר קריאף | ערן לוף

הקשר הוותיק, שלא קיבל הרבה קרדיט בתחילת העונה אך מככב בתקופה האחרונה, ימשיך בבית וגן עד סוף 2019/20. בוזגלו ייפגש שוב עם ראשי המועדון, עדיין לא ברור עתידו של סירושטיין. פלומיין יחזור נגד רעננה

(גודל טקסט)

קשר בית"ר ירושלים אופיר קריאף סיכם לעונה נוספת בקבוצה, וישחק במדים הצהובים-שחורים גם בעונה הבאה. קריאף, שגדל במועדון וכמעט ולא קיבל הזדמנויות במרבית העונה, הרשים מאוד בחודשיים האחרונים לאחר שחזר שוב להרכב, מה שגרם למנהל המקצועי יוסי בניון ולאלי אוחנה להחליט להעניק לו חוזה לעונה נוספת.

בית"ר צפויה לעבור שינויים רבים בסגל לקראת העונה הבאה, ובין אלה שסיימו חוזה ועתידם לא ברור נמצאים גם מאור בוזגלו, שצפוי להיפגש בקרוב פעם נוספת עם ראשי המועדון, ומיקי סירושטיין שסיים חוזה וטרם קיבל הצעה רשמית לעונה הבאה.

העונה של בית"ר תסתיים מחר (שבת 20:20, שידור ישיר בספורט3) באופן רשמי במשחק חוץ נגד הפועל רעננה באצטדיון רמת גן. פרדי פלומיין, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, צפוי לשוב להרכב. יוסי בניון שסיים כמובן את חלקו כשחקן לא יכלל בסגל וכך גם עידן ורד וסירושטיין הפצועים. מאור בוזגלו ואנתוני וארן צפויים לפתוח בחלק הקדמי.

קריאף. הרשים בחודשיים האחרונים (ערן לוף)
קריאף. הרשים בחודשיים האחרונים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי