בהפועל ת"א הבהירו: "לא רוצים להיות מעורבים במאבקי הירידה"

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

האדומים דרוכים למשחק נגד מכבי פתח תקווה בו עשויה להיקבע אחת היורדות לליגה הלאומית. "נעלה למשחק ביום ראשון כמו בכל משחק, במטרה לנצח"

(גודל טקסט)

הכנות אחרונות בהפועל תל אביב לקראת המשחק שייערך מחר נגד מכבי פתח תקווה בו עשויה להיקבע אחת היורדות לליגה הלאומית. הצוות המקצועי בראשות המאמן קובי רפואה מתכנן להציב את ההרכב החזק ביותר, אבל צפוי לשנות את שיטת המשחק בשל ההיעדרות של עידן כהן, אשר ביקש להחלים מהכאבים המפשעה על מנת לצאת כשיר להתרשמות בלוס אנג'לס, והחיסרון של רז שלמה המוצהב.

חסרונם של השניים יותיר את הקפטן אוראל דגני בעמדת הבלם לצדו של אדי גוטליב ואת עמדת המגן הימני אמור למלא עבדי פרחת, קובי רפואה צפוי לעלות במערך של 4-4-2,  אשר יכלול ארבעה קשרים: עמנואל בואטנג, ניר לקס, קלאודומיר פריירה ורמזי ספורי. בהתקפה ישחקו אחמד עבד ושחר הירש. קאיו ירד לספסל

עידן כהן ייעדר (דני מרון)

במועדון הבהירו שלמרות שעבורם המשחק חסר חשיבות, לא יוותרו על הניצחון: "נעלה למשחק ביום ראשון כמו בכול משחק כדי לנצח ולא להיות מעורבים במאבקי הירידה. אין לנו עניין בשום משחק במחזור האחרון".

בהפועל תל אביב ממתינים בדריכות להחלטת מאמן הנבחרת, אנדי הרצוג כפי שפורסם כאן לפני מספר ימים. הרצוג עקב אחרי הקשר רמזי ספורי והוא עשוי לקבל זימון למחנה האימונים של נבחרת ישראל בסוף החודש בגרמניה.

הרכב משוער:רובי לבקוביץ', עבדי פרחת, אדי גוטליב, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, עמנואל בואטנג, קלאודומיר פריירה, רמזי ספורי, אחמד עאבד, שחר הירש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי