איביץ': "נילחם על ליגת האלופות". שכטר: "ציפיתי מעצמי ליותר"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי ת"א אחרי משחק ההכתרה בו הביסו הצהובים 0:3 את נתניה: "נמשיך להילחם על כל נקודה עד הסיום". עתידו של עטר: "אני לא הבעלים". ראיקוביץ': "זה תלוי בו". החלוץ: "העונה הזו היא כמו רכבת הרים עבורי"

(גודל טקסט)

"זו אחת העונה הגדולות בהיסטוריה של מכבי תל אביב", כך סיכם המאמן הסרבי ולדימיר איביץ' את משחק הבית האחרון של הצהובים העונה, בו הם הביסו את מכבי נתניה 0:3 והניפו את צלחת האליפות באופן רשמי.

איביץ' פתח את דבריו: "קודם כל אני רוצה לברך את האוהדים שלנו על האליפות וכמובן שגם את השחקנים ואת הצוות הרחב שנמצא סביב המועדון ועוזר לנו כל יום – כולם ראויים לתואר הזה. עבדנו במהלך השנה והגיע לנו להיות אלופים. היו המון רגעים טובים וכל נקודה בדרך חשובה עבורי, כך שאני לא יכול לבחור רגע אחד. אנחנו נמשיך להילחם על כל נקודה וכל משחק עד הסיום".

על דור מיכה שזכה בתואר שחקן העונה: "מיכה הוא גם שחקן העונה שלי, אני מסכים עם הבחירה, הוא שחקן נהדר והוא הוכיח לאורך כל העונה שהוא אחד מהשחקנים הכי איכותיים בישראל".


(דני מרון)

עתידו של אלירן עטר במועדון: "אמרתי כבר את הדעה שלי בנושא הזה, אני לא הבעלים ולא זה שמקבל את ההחלטות בנוגע לכסף. מה יקרה איתו ועם החוזה שלו בעונה הבאה? אני באמת לא יודע".

עמדת השוער: "אנחנו נראה אם ראיקוביץ' יישאר או לא, אנחנו עדיין לא יודעים. זה תלוי בו".

ליגת האלופות: "אם תהיה לנו אפשרות להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, כמובן שנילחם עליה עד הרגע האחרון".


שכטר: "עשיתי הכל בשביל שהקבוצה תנצח" (דני מרון)

העונה הבאה: "אנחנו חושבים על זה כבר כמה חודשים ומתמקדים בהכנות. באופן טבעי יצטרפו שחקנים, אחרים יעזבו וזה דבר שגרתי במועדון כדורגל. כולם עבדו קשה העונה והמטרה שלנו היא להיות טובים יותר בעונה הבאה. אנחנו צריכים להתחזק בכמה עמדות, דיברנו על כך באופן כללי בתקופה האחרונה ואנחנו נראה מי יגיע. יש לנו הרבה דברים לשפר לקראת העונה הבאה. לקחנו אליפות, אבל המטרה שלנו היא כל הזמן להשתפר. היו לנו בעיקר רגעים טובים, אבל היו גם רעים ואנחנו צריכים לעבוד קשה ולהמשיך להשתפר בשביל להיות טובים יותר".

איתי שכטר הוסיף: "זו אליפות סופר מתוקה, סופר דומיננטית ואני חושב שהייתה לכולנו עונה מצוינת. פתחנו פער עצום בשלב די מוקדם וזה לא פשוט לשמור על אנרגיות עד אמצע מאי. ידענו שקבוצות רוצות להרוס לנו את המאזן, אבל עשינו אליפות עוצמתית וחזקה בטירוף. יש קצת טעם חמוץ בגלל ההפסד בחצי הגמר, אבל אני מאחל לעצמי להפסיד כל עונה בקריירה שלי רק פעם אחת או פעמיים. הליגה אולי קצת פחות טובה השנה, אבל זה לא משנה. הצוות המקצועי שמר עלינו חזק ואנחנו בועטים ונושמים למרות כל הפציעות. כיף לחגוג אחרי ניצחון כזה גדול, אבל יש לנו עוד מה לשפר ונצטרך להיראות טוב יותר בעונה הבאה. עכשיו זה הזמן לחגוג ולאנחנו מאושרים מאוד. הכל בשביל לנצח את שני המשחקים האחרונים שנשארו לנו".

העונה שעברה עליו באופן אישי: "העונה הזו מבחינתי היא סוג של רכבת הרים. הגעתי למכבי תל אביב לא כחלוץ הבכיר, ידעתי שתהיה תחרות גדולה ובאירופה באמת שיחקתי פחות. היו לי משחקים טובים יותר ופחות, אבל תמיד עשיתי הכל בשביל שמכבי תל אביב תנצח. אני צריך לשפר את המספרים שלי, ציפיתי ליותר מעצמי, אבל הקבוצה נראית חבל על הזמן וזה הדבר הכי חשוב".


דור מיכה ומיץ' גולדהאר עם תואר שחקן העונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי