גולדהאר: "לא קרובים לסיום התהליך, אבל התקדמנו מאוד"

גולדהאר ואיביץ'
גולדהאר ואיביץ' | דני מרון

בעלי מכבי ת"א דיבר אחרי הזכייה הרשמית באליפות: "אנחנו בונים פה תרבות ועדיין לא הגענו למקום בו אנחנו רוצים להיות". על איביץ': "מתאים לנו בצורה מושלמת". עזיבת קרויף: "לא מתכוונים להיתקע על מבנה מסוים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הניפה הערב (שבת) את צלחת האליפות אחרי 0:3 מרשים על מכבי נתניה במשחק הבית האחרון של העונה וחגגה את הזכייה בתואר מול אוהדיה במשך דקות ארוכות. מי שנכח במשחק הוא הבעלים מיץ' גולדהאר, שצפה בו לצד נציגו ג'ק אנגלידיס וזכה לתשואות מהקהל בסיום.

גולדהאר אמר בסיום: "אני חושב שהקבוצה עשתה עבודה טובה מאוד לאורך כל העונה, במיוחד לאור הנסיבות והועבדה שהכרענו את האליפות בשלב כה מוקדם. יש לנו הרבה על מה לעבוד עדיין, חלק מהדברים קשורים לקבוצה מבחינה מקצועית וחלק לסטנדרטים שאנחנו צריכים לשפר. כל דבר הוא תהליך ומה שקורה עכשיו זה חלק ממנו – אנחנו עדיין לא קרובים לסיומו, אבל התקדמנו מאוד".

על העונה הבאה: "אמרתי את זה בעבר – אנחנו בונים במכבי תל אביב תרבות. עוד לא הגענו לאנחנו שאנחנו רוצים, אבל אין ספק שעברנו דרך ארוכה. אף אחד הוא לא מעל המועדון, צריך תמיד לכבד את היריבה ואנחנו בדרך לשם. אנחנו בונים במועדון תרבות שלמה שמבוססת על עבודה קשה וכבוד – זה תהליך שלוקח זמן ובסופו של דבר זה גם מה שמביא את התוצאות".


מכבי תל אביב. "בונים פה תרבות שמבוססת על עבודה קשה וכבוד" (דני מרון)

על כך שבשנים האחרונות לא היה במכבי תל אביב מאמן ישראלי: "זאת לא מדיניות, אנחנו מביאים את האיש שהכי מתאים לנו באותו פרק זמן. נמשיך לחפש את המאמן הכי טוב עבור מכבי תל אביב. כרגע יש לנו מאמן שמתאים למועדון בצורה מושלמת".

עזיבתו של ג'ורדי קרויף והשינויים שבאו בעקבות כך: "היינו קרובים לזכות בתארים גם בשלוש השנים האחרונות, כך שאני לא חושב שהמבנה הקודם נכשל. היינו קבוצה טובה והיו חסרים לנו כל מיני דברים בשביל לעשות עוד צעד. כדורגל זה דבר מאוד נזיל ואנחנו לא מתכוונים להיתקע על מבנה מסוים. ג'ורדי עשה עבודה נפלאה והיה לו תפקיד חשוב בדרך שעברה מכבי תל אביב, אבל עכשיו אנחנו בעידן אחר".

הזמן שהוא משקיע במכבי תל אביב: "זה כמו עסוק ואני נהנה, זה מאתגר אותי. אני לא מעביר את כל הזמן שלי בהתעסקות במכבי תל אביב, אבל כן משקיע זמן רב בקבוצה. ג'ק (אנגלידיס) עוזר לי מאוד ואני מאמין בכל הצוות הניהולי שיש כאן".

מנכ"ל המועדון בן מנספורד אמר: "אני כועס כשמדברים על הצעירים בהקשר של הפייר פליי. השחקנים האלה עבדו קשה מאוד בשביל להגיע למכבי תל אביב, הם הוכיחו את עצמם, הראו שאף אחד לא יכול לקחת להם את המקום והם השחקנים הכי טובים בישראל – זה, לפחות עבורי, מכביזם אמיתי. העתיד נראה טוב עבורנו, אבל נהיה חייבים להמשיך להשתפר ולעבוד קשה".



עידן אחר במכבי תל אביב. מיץ' גולדהאר עם בן מנספורד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי