לקס: "רפואה צריך להמשיך בהפועל ת"א. פ"ת תחזור בשנה הבאה"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

הפועל תל אביב גברה 0:2 על מכבי פ"ת וסיימה את העונה עם הורדת המלאבסים לליגה הלאומית ועם חיוך. המאמן נשאל על האקסית אותה למעשה החזיר לליגת המשנה: "יש לי פינה חמה לקבוצה, אבל אני תמיד רוצה לנצח"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב הצהירו לכל אורך השבוע על רצונם לעלות עם ההרכב החזק ביותר, לנצח את מכבי פתח תקווה בשם הספורטיביות ואולי גם להיות הקבוצה שמכריעה את גורל העונה בחלק התחתון ומורידה את גיא לוזון לליגה הלאומית. ואכן, 0:2 על המלאבסים וניצחונה של אשדוד על הפועל חיפה השיבו את המלאבסים לליגת המשנה ואפשרו לאדומים לסיים את 2018/19 עם חיוך, אחרי עונה מאכזבת בלשון המעטה מבחינתם.

שחקני הפועל תל אביב מיהרו לרדת בסיום המשחק לחדר ההלבשה והמראות על הדשא של שחקני מכבי נפתח תקווה הזכירו להם מראות דומים על אותו כר דשא מלפני שנתיים, אז הם אלה שירדו ללאומית. ניר לקס אמר על כך: "ברור שמאוד צבט לראות כך את שחקני מכבי פתח תקווה, אבל אני מאמין שמכבי פתח תקווה תחזור בעונה הבאה".

הנושא המרכזי שיעסיק את אנשי הפועל ת"א מעתה יהיה הפגישה בין האחים איציק ושרון ניסנוב למאמן קובי רפואה, שבמהלכה למעשה ייפתחו ההכנות לעונה הבאה. המתח כאן מעורר סימני שאלה לנוכח מערכת היחסים בין הצדדים ועל כך אמר גורם בכיר במועדון: יש החלטה שנפגש בזמן הקרוב עם קובי רפואה. נשמע את המאמן והוא ישמע את הבעלים ומשם נראה איך נתקדם לקראת פתיחת ההכנות לקיץ".

קובי רפואה אמר בנושא עתידו: "תהיה פגישה עם ראשי המועדון ונראה מה יהיה. אני מאוד רוצה להמשיך לאמן בהפועל תל אביב ואנו נכבד אחד את השני בפגישה".


רפואה. "נכבד אחד את השני בפגישה" (אודי ציטיאט)

על המשחק בו הוריד את מכבי פ"ת אמר רפואה: "יש לי פינה חמה למכבי פתח תקווה, אבל כמקצוענים זה הכדורגל. לא שמעתי את אוהדי פתח תקווה מקללים אותי כי ירדתי לחדר ההלבשה להיות עם שחקני הפועל תל אביב. אני בהפועל תל אביב וכך אני מתנהג. אני מחנך את השחקנים שלי לנצח כול משחק ובכול מקום ולא רואה או מכיר דבר אחר. הייתי במכבי פתח תקווה המון שנים ובאתי לנצח, כי לא משנה מי היריבה וברור שיש אכזבות בחיים". אגב, לקס נשאל בסיום המשחק על רפואה ואמר: "הוא צריך להמשיך לאמן אותנו".

למשחקי הפועל תל אביב מגיעים לאחרונה סקאוטים מבלגיה לעקוב אחרי שני בלמי הקבוצה, אדי גוטליב ואוראל דגני. אחת הקבוצות שהסקאוט שלה נכח אתמול באצטדיון המושבה היה מקבוצת גנט הבלגית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי