פרץ: "לא אתאכזב אם לא אצא לאירופה בקיץ, טוב לי במכבי ת"א"

דור פרץ
דור פרץ | דני מרון

הצהובים חגגו את האליפות עם אלפי אוהדיהם ב"לייב פארק" בראשון לציון, גם הקשר יונתן כהן נשאל על עתידו: "רוצה להישאר חלק מהאימפריה, יש לי חוזה לעוד שלוש שנים". אבי ריקן: "הגעתי לכאן בשביל לקחת תארים"

(גודל טקסט)

בזמן שקרבות התחתית בליגת העל הגיעו לשיאם, בראשון לציון, במתחם ה"לייב פארק", מכבי תל אביב ואלפי אוהדיה חגגו את האליפות ה-23 בתולדות המועדון. לצהובים, כידוע, עוד שני משחקים עד תום העונה, נגד מכבי חיפה ביום ראשון ובמחזור סיום העונה נגד הפועל באר שבע, ובקבוצה מאוד מקווים לעבור את שני המשחקים ללא הפסד – על אף שהקבוצה כבר לא תסיים כבלתי מנוצחת העונה – ובמקביל מאיצים את ההכנות לעונה הבאה, בייחוד לאור העובדה שהבעלים מיץ' גולדהאר שוהה בישראל בימים האחרונים.

הקשר דור פרץ נחשב לשחקן המבוקש ביותר השייך למועדון. פרץ מחזיק בהצעה ממועדון בכיר באירופה לעונה הבאה, כשעל פי גורם בסביבת המועדון כעת מחכים בקריית שלום לקבלת הצעה רשמית כדי שתהיה אפשרות לפתוח במגעים. לפרץ אין סעיף שחרור בחוזהו, אבל יש לו הבנות ג'נטלמניות על כך שיאפשרו לו להתקדם אם תוגש הצעה רשמית. פרץ היה בחודשים האחרונים במעקב של מספר קבוצות, הן במכבי והן במדי הנבחרת הלאומית, והוזכרו קבוצות מאיטליה, ספרד, צרפת ואנגליה כשנכון לעכשיו פרץ שומר את הקלף המנצח קרוב לחזה.

אתמול אמר דור פרץ בחגיגות האליפות: "אני רואה את עצמי בליגות הגדולות. אני מאוד מקווה שהצעד הבא יהיה הכי רחוק. לא אתאכזב אם המהלך לא יקרה כבר הקיץ, טוב לי במכבי תל אביב. ליגת האלופות בעונה הבאה? אנחנו זקוקים לעוד מהלך או שניים כדי להגיע לשם ולהראות מה אנחנו שווים וחשוב שנמשיך עם אותה דרך, רצינות ורעב שלא נגמר".


דור פרץ. "מקווה שהצעד הבא יהיה הכי רחוק" (דני מרון)

כשנשאל פרץ לגבי זכייה באליפות גם בעונה הבאה השיב: "אליפות שנייה ברצף היא תמיד יותר קשה להשגה. כל עונה מתחילה מחדש ולכולם יהיה רצון לנצח אותנו, רצון שרק יילך ויגדל. מכבי תל אביב צריכה לרצות לנצח יותר מכל קבוצה אחרת וברור שהמשימה תהיה קשה יותר, אבל אני שמח שיש תלכיד טוב וצוות שהגיע והשפיע על איך שמכבי ת"א נראית".

קשר נוסף שמעורר עניין הוא יונתן כהן, שתחילה התייחס דווקא לחברו דור פרץ ורק לאחר מכן דיבר על עתידו: "דור פרץ הוא חבר קרוב ואני מאמין שיצא לו לשחק ברמות הכי גבוהות. לגביי, השנה הגשמתי כול כך הרבה חלומות ילדות ואני לא מוריד את הרגל מהגז, היה לי תואר אליפות, זימון לנבחרת ישראל והשמים הם הגבול. אלו חלומות ילדות שאין לתאר אותם. אני לא רוצה לחשוב עכשיו רחוק וגבוה, כי זה מוציא מהריכוז. אני רוצה להישאר במכבי תל אביב ולהיות חלק מהאימפריה. יש לי חוזה לשלוש שנים והחלום להגיע לאירופה יימשך ".


יונתן כהן. "רוצה להיות חלק מהאימפריה" (דני מרון)

כהן בתחילת העונה התעקש להישאר במועדון, למרות שלא היה בתוכניות, וכעת סיפר: "אמרתי בתחילת העונה שאחרי שלוש שנות השאלה אני לא אוותר על ההזדמנות לשחק בבוגרים של מכבי ת"א והוכחתי זאת כשעשיתי עונה היסטורית כזו. בתחילת העונה הייתה לי שיחה ארוכה עם המאמן ולאדן איביץ' וראיתי שהוא מאמין בי ואני בעצמי. לא ויתרתי לעצמי ובתמיכה של הצוות המקצועי, המשפחה והאוהדים – הצלחתי".

.
אבי ריקן סיכם:  ידענו לקראת מה אנחנו הולכים לאחר שלא זכינו בשלוש האליפויות האחרונות, אבל תמיד היינו שם עד הסוף. אמרתי שבאתי לקחת תארים ואני שמח שזכינו באליפות הגדולה. אנחנו משכנעים ומאוד דומיננטיים במקום הטבעי של אלוף ישראל. אני רוצה יחד עם שחקני מכבי תל אביב הצעירים שחזרו למועדון להמשיך להיות שותף לשושלת של תארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי