מלמד סובל ממתיחה קלה, ינסה להתאמן לקראת גמר הגביע

גיא מלמד
גיא מלמד | אודי ציטיאט

החלוץ עבר בדיקת MRI ששללה פגיעה חמורה, החלוץ צפוי לעמוד לרשותם של דראפיץ' וברדה נגד בני יהודה. ההתאחדות אישרה למועדון להעלות לכר הדשא ביום רביעי את אלו ששיחקו בגמר הגביע ב-1978/79

(גודל טקסט)

הקלה גדולה במכבי נתניה: בדיקת ה-MRI שערך אמש (ראשון) החלוץ גיא מלמד, הראתה כי הקשר סובל ממתיחה קלה באיזור המפשעה ולא מדובר בפציעה חמורה. המשמעות היא שהחלוץ ינסה לחזור לאימונים כבר היום במטרה לשחק בגמר הגביע ביום רביעי נגד בני יהודה.

בעניין אחר, סאגה נוספת שצפויה להגיע לפתרון במהלך הבוקר קשורה בקהל הנתנייתי: אוהדי היהלומים הכינו דגלי פריסה מיוחדים לגמר, אך נתקלו בהתנגדות מצד שירותי הכבאות בחיפה. האוהדים הנתנייתים אף מימנו בצוותא עם אוהדי בני יהודה, בדיקה של איש כיבוי אש פרטי בעלות של 5000 שקלים, אך נתקלו בסירוב ורק לאחר התערבות של גורמים, העניין צפוי להגיע לפתרון.

למשחק יעלו ביום רביעי, שחקני עבר ששיחקו בגמר הגביע בעונת 1978-1979, לאחר שבנתניה פנו בעניין להתאחדות וקיבלו אתמול את האישור הסופי לכך. לפי החלטתה של ראשת העיר מרים פיירברג איכר, גמר הגביע יוקרן ביום רביעי על מסכי ענק בכיכר עצמאות בעיר, וישנה ציפייה כי כמות לא מבוטלת של אוהדים יגיעו לצפות, במיוחד אלו אשר לא הצליחו להשיג כרטיסים להתמודדות.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי