מנספורד: "אין שום סיבה שאלירן עטר יעזוב את מכבי תל אביב"

ג'ק אנגלידיס, מיץ' גולדהאר, בן מנספורד
ג'ק אנגלידיס, מיץ' גולדהאר, בן מנספורד | דני מרון

החלוץ ("עזר לצעירים, חלקו בהצלחה גדול"), ייני ("התפקיד שלו ושל ריקן חשוב"), פיבן ("הדוגמא הכי טובה ל'מכביסט'), דסה ("ערוכים לכל תסריט"), איביץ' ("מגיע לו קרדיט גדול"). המנכ"ל בן מנספרד בראיון אליפות

(גודל טקסט)

"אלירן עטר עזר ליונתן כהן ולשחקנים צעירים נוספים להשתלב העונה במכבי תל אביב, יש לו חלק גדול בהצלחת המועדון ו אין שום סיבה שהוא לא יישאר ואני מקווה שאכן כך יהיה". הדובר הוא בן מנספורד, מנכ"ל האלופה נכנסת, שדיבר בפתיחות על ההכנות לקראת העונה הבאה בראיון שהעניק לספורט1.

על פיבן, אחת מהפתעות העונה של מכבי תל אביב, אמר מנספורד: "כאשר מדברים על מכביזם, שחר הוא הדוגמא הכי טובה. השאלנו אותו לאשדוד, הוא לקח את הצ'אנס בשתי ידיים והפך לשחקן הרכב במכבי תל אביב. אחד שהגיע לקדמת הבמה בדרך הקשה. כשישבנו איתו על החוזה, הוא אמר לי שהוא רוצה לעזור למשפחה שלו – שחר פיבן הוא מסוג האנשים שאנחנו רוצים שיהיו איתנו במכבי תל אביב".

על כך ששחקנים כמו אלי דסה ואחרים רוצים להתקדם ולצאת לאירופה: "זה מובן, אני לא חושב מעזיבה של אף אחד וזה בסדר גמור לרצות לקחת את הקריירה לשלב הבא ולנסות להוציא מעצמך יותר. במכבי תל אביב מעודדים את השחקנים להיות הכי טובים שהם יכולים. אם חלקם יעזבו, נהיה ערוכים לכך".


יישאר צהוב? אלירן עטר (דני מרון)

התהליך שעבר המועדון השנה האחרונה: "עברנו דרוך ארוכה, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה ולהוציא מעצמנו יותר. הליגה הייתה חלשה? זה חוסר כבוד לוולדימיר איביץ' ולצוות המקצועי שלו. צריך לזכור שהתאוששנו בצורה נהדרת מאכזבה גדולה באירופה ועל כך מגיע למאמן קרדיט גדול. עד כמה מכבי תל אביב הנוכחית טובה נוכל לבחון בשנה הבאה, זה יהיה מבחן לראות איך נתמודד עם הציפיות והלחץ".

על הגעתו לישראל ורשמיו: "לפני שהגעתי למדתי את מכבי תל אביב ואת ההיסטוריה שלה. ביום שישי האחרון אכלתי ארוחת ערב אצל ברק יצחקי, תחושת ה-ביחד שקיימת כאן זה משהו שאקח איתי כל חיי. האפשרות להצטרף למכבי תל אביב הגיעה בטיימינג מושלם מבחינתי".

על ייני: "שרן בחור מדהים, מנהיג שיש לו חלק עצום בכך שחדר ההלבשה שלנו כל כך חיובי. התפקיד שהוא ואבי ריקן ממלאים הוא חשוב ומצוין עבור הדור הצעיר שלנוו".

הדור הבא: "צפיתי לא מעט בקבוצה שלנו עד גיל 17 ואני יכול לומר שבהחלט יש למה לצפות, העתיד של מכבי תל אביב מזהיר".


מנספורד לצד יצחקי. "העתיד של מכבי מזהיר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי