קובי רפואה פוטר מהפועל תל אביב: "סירבתי לחתום"

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

ניסנוב הודיע על סיום דרכו לאחר שלא הסכים לחתום על חוזה חדש לפיו יפוצה בשכר של חודש אחד בלבד אם יפוטר. מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן הוזכר כמועמד המוביל להחליפו, גם אלי כהן השריף ושרון מימר בתמונה

(גודל טקסט)

זעזוע בהפועל תל אביב. מאמן הקבוצה קובי רפואה פוטר היום (שלישי) מתפקידו לאחר שנועד עם אחד מבעלי המועדון שרון ניסנוב ולא היה מוכן לקבל את שינוי המבנה הניהולי, במסגרתו הוחלט שבעלי הקבוצה יובילו את בניית הסגל לצידו של עוזר המאמן דן רומן.


עוד נודע לספורט1 כי במהלך הפגישה דרש שרון ניסנוב מרפואה לחתום על חוזה חדש במקום הקיים לפיו יפוצה בשכר של חודש אחד בלבד אם יפוטר. המאמן מסר לספורט1 בתגובה: "סירבתי לחתום על חוזה בו אקבל פיצוי של חודש אחד בלבד ואז שרון הודיע לי שסיימתי את דרכי".


בסביבת המועדון מדברים על אי ההסכמה של הצוות המקצועי להפוך את עוזר המאמן דן רומן לאיש שיהיה שליח הבעלים והדמות הקובעת בנושא הרכש בקיץ. קיים נתק עמוק בין המאמן לעוזרו, ועל פי גורם במתחם חודורוב "הם לא רואים אחד את השני ממטר".


איציק ניסנוב, שלא נכח בפגישה ונמצא בחו"ל בשל עסקיו הפרטיים, מסר לספורט1 בתגובה: "קובי רפואה סיים את דרכו בהפועל תל אביב". אלי כהן השריף, ניסו אביטן ושרון מימר הוזכרו כמועמדים להחליף את רפואה, אולם האחרון יילקח בחשבון רק אם יגיע לפגישה ללא אבי נמני, איתו כזכור הפועל תל אביב החליטה לא לעבוד יותר וכרגע האופציה המועדפת היא מאמן הפועל חדרה שכידוע האריך את חוזהו לאחרונה.



"לא רואים אחד את השני ממטר". רומן ורפואה (דני מרון)


קובי רפואה הצטרף להפועל תל אביב באוקטובר 2017 כמחליפו של מוטי איוניר במטרה לעלות את הקבוצה מהליגה הלאומית לליגת העל, ולמרות שהצליח במשימה, פוטר לאחר עשרה מחזורים כאשר הקבוצה מצאה את הרשת חמש פעמים בלבד. ב-6 בינואר 2019 הנהלת הפועל תל אביב החזירה את רפואה לקבוצה כמחליפו של אופיר חיים מתוך חשש שהמועדון יירד ליגה פעם נוספת לליגה הלאומית ומאז היכולת של הקבוצה השתפרה והיא אכן סיימה במקום השמיני, אך כאמור זה לא הספיק להנהלת האדומים שהחליטו שלא להמשיך עם המאמן לעונה נוספת.


בלי קשר לזהות המאמן כאמור, מסתמן כי שוער המשנה הבכיר אריק ינקו, לו חוזה לעונה הבאה מהגבוהים במועדון על סכום של כ-140 אלף דולר, יתבקש לחפש מועדון חלופי. ינקו לא היה בסגל במשחק האחרון נגד מכבי פתח תקווה בהחלטה משותפת שלו ושל הצוות המקצועי, ובמקומו נרשם בטופס המשחק מועין חלבי.


שחקנים נוספים שלא יהיו בסגל הם קאיו אלבס, רז כהן, עבדי פראחת וההמתנה היא לעידן כהן שאמור לצאת למבחנים בקרוב בקבוצת לוס אנג'לס מהליגה האמריקאית. בעניין אחר, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל תל אביב עומר בוקסנבוים אמור לחתום על חוזה חדש ארוך טווח למשך ארבע שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי