לאחר הערעור: בית"ר קיבלה הקלה בעונש, הקנס של אשדוד גדל

אצטדיון טדי
אצטדיון טדי | אסף קליגר

עקב פריצתם של שלושה אוהדים במושבה, קיבלה הקבוצה קנס כספי של 25 אלף שקלים ולאחר פנייה נוספת, הדיין החליט לקבל את הערעור בחלקו ולקצץ את ל-12 אלף ש"ח. קנסה של הקבוצה הדרומית גדל ל-10 אלפים שקלים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד עמדו היום (שלישי) בבית הדין בעקבות ערעורן על עונשי שתי הקבוצות, כאשר המועדון הירושלמי קיבל בתחילה קנס של 25 אלף שקלים בגין פריצת אוהדים למגרש במשחק נגד הפועל תל אביב ועל הקבוצה הדרומית נגזר קנס של 3,500 שקלים ועוד 10,000 שקלים על תנאי לגבי עקב דבריו של ג'קי בן זקן נגד אוראל גרינפלד.

הדיין בדיון של בית"ר החליט לקבל את ערעורה של בית"ר בחלקו ולקצץ את העונש ל-12 אלף שקלים בלבד. מאידך אצל אשדוד הערעור התנהל כנגדה בטענה שהעונש שהוטל בתחילה היה קל מידי לאחר דבריו הקשים של הספונסר של אשדוד נגד השופט הבינלאומי.

בדיון נאמר: "על כן הגענו למסקנה שערעור זה בדין יסודו. התנהגותו של המערער ראויה לכל גינוי. מן הראוי שהוא ובעלי תפקידים אחרים בקבוצות שונות יתנהגו כמתבקש מתפקידם ומעמדם וישמשו דוגמה לשחקנים ולקהל ולפי כך הננו גוזרים קנס כספי בסך 10,000 שקלים בפועל, 10,000 שקלים על תנאי והרחקה למגרשים לחודשיים על תנאי".


קנסה של אשדוד גדל בעקבות דבריו החריפים של בן זקן נגד גרינפלד (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי