חוזהו של גולסה במכבי תל אביב יחודש לאחר החלמתו

אייל גולסה
אייל גולסה | דני מרון

המאמן איביץ' בונה על הקשר שנעדר כחצי שנה מהמגרשים וכן על ניקוליץ' שטרם שיחק במדי הצהובים. הישראלי יקבל הצעה ארוכת טווח לאחר שיחזור לכושר משחק ועשוי לתפוס את עמדת הקשר האחורי אם פרץ יעזוב

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב אמנם מתכוננים למשחק ביום ראשון נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר, אך כל המאמצים מכוונים לנושא חיזוק הקבוצה בעמדת החלוץ המרכזי. למכבי תל אביב יש ארבעה שחקנים זרים שאמורים, על פי ראשי המועדון, להמשיך כולם בעונה הבאה: צ'יקו אופואדו, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט ואורוש ניקוליץ', ואילו השוער פרדראג ראיקוביץ' עשוי לעזוב. את האחרון עשוי להחליף אנדראס יאניוטיס.

המאמן ולדימיר איביץ' מאמין ששחקני החיזוק האמיתיים של הקבוצה בתחילת העונה הבאה יהיו צמד הקשרים אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' שסבלו מפציעות רבות. הקשר הסרבי לא שיחק בקבוצה מאז הגיע בחודש דצמבר ואילו גולסה נעדר כמעט חצי שנה. לגולסה חוזה לעונה נוספת אחת עם אופציה של מכבי תל אביב לשנה נוספת. בסביבת השחקן טוענים כי רק לאחר שגולסה יחזור לפעילות ויוכיח כי הוא חוזר לכושר ומסוגל שוב להיות שחקן מוביל, יתנהל מולו מו"מ על חוזה חדש ארוך טווח .

המאמן הסרבי בונה על גולסה להיות מהשחקנים המרכזיים בקבוצה לאחר שיחלים ואם הקשר דור פרץ יימכר לחו"ל גולסה מתוכנן לקישור האחורי ואורוש ניקוליץ' ישחק בעמדה קדמית לצידו של דור מיכה.


צ'יקו אופואדו. אמור להמשיך (לירון מולדובן)

לסגל הרחב יחזור מהפועל חדרה עדן קארצב שההחלטה לגביו תתקבל לאחר מחנה האימונים באירופה ופתיחת משחקי מוקדמות ליגת האלופות, בהם מתוכנן השחקן להיות חלק מהקבוצה. בצוות המקצועי יאפשרו לאלירן עטר, עומר אצילי ודור מיכה להתאושש מפציעותיהם והם לא ישחקו בשני מחזורי הסיום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי