ייני: "שואפים לסיים עם אחוזי ההצלחה הכי גבוהים בליגה"

שרן ייני
שרן ייני | אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' דיבר לקראת המשחק החוץ נגד מכבי חיפה: "זה תמיד משחק מיוחד עבור שתי הקבוצות, יכול להיות שהקבוצה תשנה שיטה". הקפטן הוסיף: "המטרה היא להקשות על כל קבוצה שתתמודד מולנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתארח ביום ראשון אצל מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-35 של הפלייאוף העליון. לקראת ההתמודדות דיברו היום (חמישי) באתר הרשמי של הצהובים המאמן ולדימיר איביץ' והקפטן שרן ייני.

המאמן ולדימיר איביץ' פתח את דבריו ואמר: "בטוח שיהיה משחק קשה. כל משחק נגד מכבי חיפה קשה, אין משחקים קלים. זה מועדון גדול, מאורגן ועם הרבה שחקנים טובים ומאמן טוב. זה תמיד משחק מיוחד עבור שתי הקבוצות".

"זה יהיה המשחק החמישי מולם העונה, יכול להיות שהם ישנו שיטה, אולי ישחקו עם שחקנים שונים אבל אנחנו מכירים אחד את השני ואני לא מאמין שיהיו הרבה הפתעות משני הצדדים. זה יהיה משחק קשה וקשוח. לשתי הקבוצות יש מטרות והקבוצה הטובה יותר תנצח את המשחק", הוסיף המאמן.


"כל משחק נגד מכבי חיפה קשה". ולדימיר איביץ' (האתר הרשמי)

על חגיגות אליפות בתחילת השבוע: "אמרתי הרבה פעמים שלשחקנים יש את החלק הכי גדול בהצלחה ובלעדיהם לא היה אפשרי לעשות את זה. לאוהדים שלנו מגיע לחגוג אחרי מה שעשינו העונה, הם היו קרובים אלינו, תמכו בנו ושמחו כאשר ניצחנו. כולנו ביחד נלחמנו עבור מטרה והיה נחמד לחגוג את זה".

שרן ייני הוסיף: "המשחקים נגד מכבי חיפה תמיד קשים בטח בחיפה, יש להם רצון להתברג באירופה בעונה הבאה וכל נקודה היא קריטית. אז אני מניח שיהיה משחק קשה מאוד. יש לנו עדיין מטרות העונה, אנחנו קבוצה שמתחרה על האחוזים הכי גבוהים בליגה, זה מה שאנחנו רוצים לייצר, אם ננצח את שני המשחקים הקרובים נוכל לעשות את זה אבל כמובן שכדורגל זה משחק קשה ואי אפשר לדעת מה יהיה, מעבר לזה גם אם לא יהיה לנו מטרות, אנחנו קבוצה ספורטיבית והמטרה היא להקשות על כל קבוצה שתתמודד מולנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי