בלבול: "בואו נשכח מהעבר ונחשוב על המשחק ועל העתיד"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה מדברים בעיקר על המאבק באירופה אבל גם לא שוכחים את היוקרה נגד מכבי תל אביב. המאמן יחזור לשיטת שלושת הבלמים, ריינן ישוב להרכב, התלבטות במרכז השדה. לואיס ויסנטה מתאו ינחת השבוע בישראל

(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק מחר נגד מכבי תל אביב (ראשון ב-20:30). לאחר ההפסד להפועל חדרה בשבוע שעבר מבינים במועדון הירוק כי הפסד נוסף עלול להביא לכך שחיפה תסיים את העונה ללא כרטיס באירופה.

המאמן מרקו בלבול שוחח עם שחקניו וביקש מהם לשמור על ריכוז מלא בשני המשחקים שנותרו ובאימוני הקבוצה בכדי לסיים את העונה עם כרטיס נכסף לאירופה בעונה הבאה. מעבר לכך מדובר בקרב ישיר נגד האלופה, מדובר גם במשחק הביתי האחרון של הירוקים העונה.

בלבול אמר לשחקנים: "בואו נשכח מהעבר ונחשוב על המשחק ועל העתיד. כל אחד ממכם מבין את חשיבות המשחק וצריך להתייחס לכך בהתאם". בקרב השחקנים מבינים את חשיבות המשחק ואחד השחקנים אמר הבוקר: "אנחנו רוצים לשמח את הקהל הגדול שלנו במשחק הביתי האחרון ולא פחות מכך רוצים את הכרטיס הנכסף ואת המקום השני ולכן המשימה היא להשיג שלוש נקודות".


מכבי חיפה רוצה לשמח את האוהדים במשחק הבית האחרון של העונה (מאור אלקסלסי)

המאמן צפוי לחזור לשיטת שלושת הבלמים כאשר אטיין ריינן שנעדר שני משחקים בגלל הרחקה ומול חדרה ישב על הספסל צפוי לחזור להרכב ויפתח במרכז ההגנה לצדם של עופרי ארד ועאיד חבשי. סאן מנחם צפוי לפתוח כמגן שמאלי והתלבטות נוספת של בלבול אם להמשיך ולפתוח עם שני חלוצים או לפתוח עם מרכז שדה מעובה שיכלול את מקסים פלקושצ'נקו. לאימון המסכם הגיעו אוהדים ירוקים שהלהיבו את השחקנים לקראת המשחק החשוב נגד היריבה הגדולה מכבי תל אביב.

בתוך כך וכפי שפרסמנו בתחילת השבוע, הספרדי לואיס ויסנטה מתאו ינחת השבוע בישראל וצפוי לסכם כמנהל המקצועי החדש של הירוקים.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, עאיד חבשי, אטיין ריינן, סאן מנחם, נטע לביא, גורג' מנדז'ק, קארים פריי, ניקיטה רוקאביצה, שון וייסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי