טיבי עשוי לחזור לנבחרת לקראת המשחקים נגד לטביה ופולין

איתן טיבי
איתן טיבי | אודי ציטיאט

הבלם בן ה-31 שנמצא תחת מעקבו של הרצוג עשוי לפתוח במערך של שלושה בלמים נגד מכבי חיפה. גורם במועדון אמר: "שחקן בצהוב מבין את החשיבות של המשחק". בשל ריבוי הפציעות איביץ' יבחר לסגל שחקנים ממחלקת הנוער

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נמצאת בדריכות לקראת משחק החוץ מחר (ראשון 20:30) באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה, משחק יוקרתי כאשר מיד אחריו תפגוש את האלופה היוצאת, הפועל באר שבע באצטדיון טרנר.

שחקנים בקבוצה מעודדים מהיכולת שהציגו במחזור האחרון נגד מכבי נתניה ומבטיחים לסיים את העונה בטעם של עוד לקראת משימת מוקדמות ליגת האלופות בקיץ. בקרב השחקנים קיימת דריכות גבוהה במקביל לקראת הזימונים של מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג למחנה האימונים בגרמניה אליו תמריא נבחרת ישראל בסוף החודש. השחקנים המבקשים לצאת למנוחת קיץ מבינים כי לפחות חמישה שישה מהם יהיו צריכים להמשיך את העונה במחנה אימונים ובצמד משחקים נגד לטביה ופולין.

המאמן אנדי הרצוג ואנשיו עקבו במשחקים האחרונים אחרי איתן טיבי שאמור לקבל זימון מחודש לסגל הלאומי. הבלם אמור להשיב בקרוב על ההצעה של מכבי תל אביב לחתום על חוזה המשך חדש מקוצץ בשכר לשנתיים נוספות. שחקנים נוספים שמועמדים לקבל זימון מהמאמן הלאומי הם אלי דסה (שיהיה חופשי בתום העונה), שרן ייני , דן גלזר, דור פרץ, יונתן כהן כשגם אבי ריקן מופיע בפנקס המעקבים. מסתמן כי הפציעה של דור מיכה בשריר הירך האחורי תוביל בתחילת השבוע לשיחה של אנשי הנבחרת עם מכבי תל אביב לגבי כשירותו של הקשר המצטיין.


עשוי לזמן את טיבי לקראת פגרת הנבחרות הקרובה. הרצוג (מאור אלקסלסי)

מכבי תל אביב מתאמנת בשבועות האחרונים במקביל לתוכנית החזרה מפציעות של איל גולסה, אורוש ניקוליץ' הפצועים הוותיקים ולצדם של ארון שוינפלד, רוסלן ברסקי ,דור מיכה, אלירן עטר ועומר אצילי. המאמן ולדימיר איביץ' שומר על דריכות ורמת מחויבות לאימונים כמו בתחילת העונה ובשל רשימת הפציעות הארוכה ימשיכו שחקנים מקבוצת הנוער להיות בסגל הרחב וגם לזכות לדקות משחק על כר הדשא.

גורם במועדון אמר: "המשחק נגד מכבי חיפה הוא מפגש שמעבר לעוד מחזור ויערך באצטדיון אליו יגיעו קרוב ל-30 אלף צופים וכל שחקן בצהוב מבין את החשיבות כשמכבי חיפה מבקשת להגיע לאירופה דרך ניצחון". מסתמן כי המערך מחר עשוי להמשיך לכלול שלושה בלמים.


מכבי תל אביב סובלת ממכת פציעות. אלירן עטר (דני מרון)

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, שרן ייני, ז'איר אמדור, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן, יונתן כהן, איתי שכטר (צ'יקו אופואדו).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי