דן ביטון המריא להתרשמות בלודוגורץ

דן ביטון
דן ביטון | מאור אלקסלסי

קשר מ.ס אשדוד, שמכבי תל אביב ניסתה לצרפו וגם בית"ר ירושלים התעניינה בצירופו, יצא בליווי סוכנו למספר ימים בבולגריה וייתכן כי יחתום בשורות האלופה המקומית, שכבר צירפה את מאוויס צ'יבוטה לעונה הבאה

(גודל טקסט)

בסוף השבוע פרסמנו על מאבק בין מכבי תל אביב ללודוגורץ הבולגרית בניסיון לצרף את קשר מ.ס אשדוד דן ביטון. הבוקר (ראשון), 48 שעות אחר כך, נודע כי בליווי סוכנו המריא ביטון לבולגריה ושם הוא יערוך התרשמות בלודוגורץ, האלופה המקומית שכבר החתימה את מאוויס צ'יבוטה לעונה הבאה בתקווה להשתלב בליגת האלופות – היא כעת ביתרון נקודה בלבד על פני צסק"א סופיה, כשנשארו שני מחזורים לסיום העונה.

ביטון יתרשם בימים הקרובים מהעיר ומהמועדון, אחרי שלודוגורץ פנתה בשבוע שעבר למ.ס אשדוד עם הצעה כספית, וכעת מכבי ת"א ובית"ר ירושלים ימתינו להתפתחויות. כפי שפרסמנו, מקורבים לכל הצדדים מטעם מכבי ת"א, השחקן ומ.ס אשדוד כבר נפגשו בשבוע שעבר ודובר על חילופי שחקנים, כשגם הצהובים שחורים מהבירה עוד עשויים להגיש הצעה ברגע האחרון. עם זאת, ספק אם תהיה קבוצה שתציע 1.5 מיליון יורו, הסכום אותו מציעים הבולגרים שעקבו אחרי ביטון במספר משחקים. אם יחתום בבולגריה, ישתכר כ-700 אלף יורו בחוזה לארבע שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי