עטר לא מקבל את הצעת מכבי ת"א, יהפוך לשחקן חופשי בסוף החודש

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

הצהובים מעוניינים בחוזה חדש במקום מימוש האופציה על החלוץ, בסביבתו אמרו: "כרגע לא מקבלים את ההצעה". איביץ' התעניין באפשרות להביא את שטקוס, אכזבה מהתיקו 1:1 נגד חיפה: "היינו יכולים להפסיד בסיום"

(גודל טקסט)

אכזבת ענק במכבי תל אביב מתוצאת התיקו 1:1 נגד מכבי חיפה אתמול (ראשון). חדר ההלבשה הצהוב בסמי עופר נראה כמו לאחר הפסד, והשחקנים נראו כמו מחפשים נקודות לא קיימות באוויר. בשבת מכבי תל אביב תשחק באצטדיון טרנר נגד הפועל באר שבע, עם הרצון לסיים את העונה רק עם הפסד ליגה בודד.

הסיפור המעניין הוא עתידו של אלירן עטר במועדון כשייתכן בהחלט שאתמול היה, או בשבת יהיה, המשחק האחרון של החלוץ אצל הצהובים.

גורם בסביבת עטר סיפר: "מכבי ת"א יכולה לממש את האופציה על עטר עד ה-31 במאי. אם האופציה לא תמומש הוא יהפוך לשחקן חופשי. ההצעה של מכבי לחוזה חדש תמורת ביטול האופציה? נראה שלא מקבלים את ההצעה ממכבי ת"א, ונראה מה יקרה בסוף החודש".

עטר.
עטר. "יש למכבי עד ה-31 במאי" (דני מרון)

כידוע, מימוש האופציה ע"י מכבי תל אביב תהיה אמורה לממש חוזה כספי של כ-400 אלף דולר, כשהצעת מכבי עכשיו היא 500 אלף דולר למשך שנתיים.

גם נושא מכירת השוער פרדראג ראיקוביץ' מעסיק את המועדון הצהוב, וההמתנה היא להצעה מעשית ממועדון אירופי על סכום של מעל 4.5 מיליון יורו. אתמול לא נכלל השוער הסרבי בסגל הרחב. מתברר כי מלבד השוער היווני אנדרס יניוטיס המבוקש ע"י ולאדן איביץ', נמצא על המדף למעבר אפשרי גם השוער הליטאי של הפועל חיפה ארנסטס שטקוס שבית"ר ירושלים לא מתכוונת לממש את אופציית רכישתו. ההחלטה בנושא השוער מלחיצה את המועדון, כי קיים חשש שראיקוביץ' לא יביא הצעה בקרוב ושני השוערים לא ימתינו רק להתפתחות בנושא ראיקוביץ'.

בעוד 11 יום גם אלי דסה יהפוך לשחקן חופשי ובמועדון ממתינים לתשובה בנושא ההצעה שדסה קיבל לחוזה ארוך טווח לחמש שנים. למכבי יש מקום לשחקן זר אחד, ולמרות האמירה של ראשי המועדון כי כל הזרים ימשיכו, ההחלטה בנושא צ'יקו אופואדו אינה סופית והמשך דרכו יקבע בתום העונה.

שכטר. יקבל מענק על התקופה המרשימה (מאור אלקסלסי)
שכטר. יקבל מענק על התקופה המרשימה (מאור אלקסלסי)

תוצאת התיקו הרגיזה מאוד את המאמן הסרבי ולאדן איביץ' שאמר: "אני לוקח את זה עליי. אחליט בנוגע לשחקנים לעונה הבאה גם על סמך המשחקים האחרונים האלה. אני מאוד מאוכזב מהתוצאה, היינו יכולים בסיום להפסיד את המשחק. צריכים להתכונן למשחק נגד הפועל באר שבע ולסיים את העונה כמו שצריך".

החלוץ איתי שכטר על פי חוזהו יקבל מענק בן עשרת אלפים דולר בשל כמות השערים והבישולים שלו.

כובש השער יונתן כהן: "חבל על התיקו, כי עם עוד טיפת ריכוז היינו יוצאים עם שלוש נקודות. הורדנו את הרגל מהגז, איבדנו ריכוז ושילמנו על כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי