ג'ון אוגו נפרד: "הפכתם אותי לשחקן חזק מנטלית"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | ערן לוף

הניגרי פרסם פוסט לפני משחק האחרון (שבת ב-20:00, ספורט4) נגד מכבי תל אביב: "תודה מיוחדת לאוהדים - אף פעם לא אשכח אתכם, תמיד אהיה האוהד מספר אחד"

(גודל טקסט)
ג'ון אוגו נפרד הלילה (בין שני לשלישי) מהפועל באר שבע בפוסט מרגש בעמוד האינסטגרם שלו, כאשר במחזור הקרוב (שבת ב-20:00, ספורט4) הוא יערוך את הופעתו האחרונה במדי הקבוצה מבירת הנגב שתארח את מכבי תל אביב במשחק שיינעל את העונה.


"ביום שבת אשחק את המשחק האחרון שלי עם החולצה של הפועל באר שבע", כתב הקשר הנרגש. "תסמכו עליי שהמשחק הזה יהיה מרגש עבורי ואני בטוח שאראה שם את כולכם. ברצוני לנצל את היום הזה על מנת לומר תודה מיוחדת לאוהדי הפועל באר שבע – הפכתם אותי לשחקן חזק מנטלית ואני אף פעם לא אשכח אתכם".


אוגו הוסיף: "תודה שתמכם בי, שאהבתם אותי, שאמנתם בי – תודה על הכל. תודה על כל הזיכרונות. אני תמיד אהיה האוהד מספר אחד שלכם. אוהב את כולכם מעומק ליבי". הקשר הניגרי יעזוב כאמור בקיץ את הפועל באר שבע אחרי חמש שנים במהלכן זכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Saturday is going to be my last game wearing HBS jersey. Trust me it's going to be emotional for me . I sure will see y'all all on Saturday in the game . I want to use that day to say a a special thank you to the fans of Hapoel Beer sheva. You guys made me strong mentally as a player . I will never forget you all . Thank you for accepting me. Thank you for supporting me . Thank you for showing me love . Thank you believing me . Thank you for everything . Thank you for the memories together . I will always be your number one supporter.. I LOVE YOU ALL FROM THE BOTTOM OF MY HEART ❤️❤️

A post shared by ogu30 (@ogu30) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי