יאניוטיס צפוי לנחות ולחתום, מכירת ראיקוביץ' תושלם בקרוב

אנדראס יאניוטיס
אנדראס יאניוטיס | Gettyimages

מכבי תל אביב נערכת לעונה הבאה והרכש הראשון יהיה השוער היווני שיצטרף על חשבונו של הסרבי. במועדון עוקבים גם אחר החלטותיהם של דסה, טיבי ועטר. דן ביטון עשוי לחתום אם פרץ יעזוב בקבוצה באירופה

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מתכוננים למשחק החוץ נגד הפועל באר שבע ביום שבת (19:55 שידור ישיר בספורט4), אשר ינעל את העונה של הצהובים באופן רשמי. המאמן ולדימיר איביץ' לא הסתיר את אכזבתו מהיכולת של מספר שחקנים בתיקו 1:1 נגד מכבי חיפה שהעדיפו יכולת אישית על משחק קבוצתי.

לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות במכבי ת"א מתמקדים כבר בשינויים והרכש הזר הראשון שמתוכנן להצטרף הוא השוער היווני אנדראס יאניוטיס. בסביבת המועדון טוענים כי ששוער המשנה של אולימפיאקוס , כבר סגר עקרונית על הצטרפותו למכבי תל אביב ואמור להגיע לישראל כדי לחתום על החוזה ארוך הטווח במקומו של פרדראג ראיקוביץ'.

מסתמן כי ראיקוביץ' ונציגיו יחליטו בקרוב על הקבוצה אליה החליטו לעבור ובימים האחרונים הנושא נמצא בתוך מהלך המכירה האחרון. ראיקוביץ' שלא היה בסגל נגד מכבי חיפה עשוי שלא לשחק גם נגד הפועל באר שבע. בנושא השוער יאניוטיס הכוונה היא שיגיע לישראל לפני תחילת האימונים ויעשה הכנה מוקדמת לאחר שלא היה במשטר אימונים.


יעזוב את מכבי תל אביב אחרי ארבע שנים. פרדראג ראיקוביץ' (דני מרון)

עוד במכבי תל אביב, ישנה דריכות במועדון לקראת ההחלטה בנושא אלירן עטר ואיתן טיבי שהאופציה שלהם לא תמומש בהמתנה לתשובתם על הצעה לחוזה חלופי עד ה-31 במאי.

בנוסף על כך, במועדון ממתינים להחלטה של אלי דסה בנושא עזיבתו. אם דסה יעבור לאירופה הכוונה היא להביא את המגן הימני של בני יהודה שי קונסטנטין בעסקת חילופי שחקנים כשהדרישה של בני יהודה היא 1.5 מיליון שקלים עסקה שאם תעלה הילוך תכלול את המגן מתן בלטקסה ושני שחקנים מהסגל הרחב כולל מבין המושאלים שיחזרו כששמו של אור דסה שחזר מהפועל רעננה עלה.

שחקן נוסף שעתידו עדיין לא יודע הוא דור פרץ שעשוי לעזוב לאירופה. פרץ הפך העונה לשחקן החשוב ביותר במערך המקצועי של איביץ' יחד עם דור מיכה. אם דור פרץ יעזוב למועדון אירופי ויש עליו הצעות מתוכנן בשלב ראשון דן ביטון, שבמועדון ממתינים לשובו היום (שלישי) של הקשר להוביל בקרוב מהלך להחתמתו על פי בקשתו של איביץ' שיכלול על פי ראשי אשדוד חילופי שחקנים וסכום כסף עתידי שמכבי תל אביב תעביר.


במועדון ממתינים לדור פרץ שעשוי לעזוב לאירופה (דני מרון)

במכבי תל אביב בונים על שובם מפציעות של איל גולסה ואורוש ניקוליץ' כדי להפוך את הסגל לארוך יותר במשימות באירופה ובליגה. המאמן איביץ' מתכוון לשוחח עם השחקנים ולהבהיר להם כי המשימה היא להתקדם במוקדמות ליגת האלופות והדיבורים על הליגה האירופית הנאמרים בשרשרת השחקנים פוגעת במשימה היוקרתית של ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי