הזמרת עדן בן זקן תופיע בחגיגות הגביע של בני יהודה

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | מאור אלקסלסי

הקבוצה הבטיחה הפתעות רבות לקראת האירוע החגיגי מחר בפארק דרום אליו צפויים להגיע כ-15 אלף אוהדים. גם רגב הוד יפרוץ במזמור. פדרו גלבאן יזכה לטקס מיוחד במחזור הסיום נגד חדרה, כרטיס יעלה עשרה שקלים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בבני יהודה הולכות ונשלמות ההכנות לאירוע החגיגי הרשמי של הזכייה בגביע המדינה שייערך מחר (יום חמישי) בפארק דרום בתל אביב. כל אנשי הקבוצה, כולל השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה, יגיעו לאירוע כאשר הצפי הוא לכ-15 אלף אוהדים כתומים שיגיעו לחגיגות. מחזיקת הגביע הבטיחה הפתעות רבות באירוע והיום נודע שהזמרת עדן בן זקן, תופיע בחגיגות במה שיהיה המופע המרכזי על הבמה. גם הזמר רגב הוד הבטיח את השתתפותו וייתכן שיגיעו זמרים נוספים.

בצל ההכנות לחגיגות ולצד ההכנות למשחק סיום העונה, נגד הפועל חדרה בשבת (19:45, שידור ישיר בספורט3) נערכים במועדון גם לטקס הפרידה וההוקרה שיערך לקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, ששיחק שנים רבות במועדון וכעת נמצא בהליך של קבלת מעמד תושב קבע בישראל. הטקס המרגש ייערך במחזור הסיום ומחיר הכרטיס יעמוד על עשרה שקלים בלבד.

בימים האחרונים, ניצלו שחקני הקבוצה את הזכייה בגביע המדינה, כדי להגיע לאוהדים רבים של הקבוצה ולתת להם להצטלם ולחגוג עם הגביע, כאשר בין השאר, ביקרו מספר שחקנים אצל ילד בן 8, אוהד הקבוצה, שחלה במחלת הלוקמיה וכל מבוקשו אחרי הגמר, היה להצטלם עם הגביע ושחקני הקבוצה.


בני יהודה זוכה בגביע המדינה. מחר האירוע הגדול (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי