איביץ': "יש בליגת האלופות קבוצות יותר חלשות ממכבי תל אביב"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | באדיבות מכבי תל אביב

מאמן האלופה התייחס לאמירות על יכולתה של הקבוצה להצליח באירופה: "אם אדע מי אמר את זה, הוא יטופל. אני לא אוהב לוזרים. ראיקוביץ'? אם יחזור, יש לו עוד עונה". דן גלזר דיבר על הנבחרת: "מגיע לי לקבל זימון"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תסיים את העונה בשבת הקרובה (החל מ-19:00, שידור ישיר בספורט4), באופן סמלי נגד האלופה בשלוש השנים האחרונות הפועל באר שבע. אחרי התיקו 1:1 המאכזב נגד מכבי חיפה במחזור הקודם, הצהובים רוצים לסיים את העונה עם חיוך ועם ניצחון על ברק בכר.


המאמן ולדימיר איביץ' ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אף משחק הוא לא קל, בטח לא נגד באר שבע. עשינו את העבודה שלנו לאורך כל העונה, ואני מדבר על כל האנשים במועדון. השחקנים, צוות האימון וצוות ההנהלה. מהרגע הראשון היה פה ריכוז ועבודה למען ההצלחה. אמרתי הרבה פעמים, כדי ליצור אטמוספרה טובה ולפוך לווינרים זה לא קל, אבל צריך קודם כל להאמין בעצמנו, לעבוד קשה ולא לאכזב את האוהדים".



על דן ביטון, שהיו שמועות על הגעתו לאלופה: "אני לא ידוע אם ביטון יהיה במכבי תל אביב, הוא לא שחקן שלנו. האנשים בהנהלה יודעים איזה שחקנים אני רוצה. אנחנו שומרים את זה לעצמנו, כשנצטרך להודיע על מישהו נעשה את זה".


דן ביטון.
דן ביטון. "האנשים בהנהלה יודעים איזה שחקנים אני רוצה" (לירון מולדובן)


עתידו של ראיקוביץ': "אם הוא יחזור לארץ, יש לו חוזה לעוד עונה. מה הולך לקרות אני לא יודע, נראה בהמשך. אחרי שנדע מה קורה איתו נעבוד ונראה מי יהיה שוער. כרגע ראיקוביץ' הוא שוער שלנו, נתתי לו שבוע כדי לטפל בכל מיני בעיות, ואני רוצה לתת לטננבאום הזדמנות לשחק במחזור האחרון".


ההכנות למשחק אחרי התיקו נגד חיפה: "האימון לא משתנה כי אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אנחנו עובדים קשה כל העונה, יש לנו עוד אימונים לקראת המשחק ואנחנו נסיים את העונה כמו שהתחלנו אותה, עם עבודה קשה ועם ניסיון להצליח. אני אראה מה לא עבד בסוף המשחק הקודם ואעבוד על זה עם השחקנים. אנחנו משנים את השיטה מכל מיני סיבות, אנחנו משחקים לפי האיכות של השחקנים שיש לי, לכולם מגיע לשחק וכולם הוכיחו את זה".


שחקנים צוטטו כאומרים שהקבוצה לא מספיק טובה לליגת האלופות: "עדיף שלא אדע מי השחקן הזה, כי אז אצטרך להגיב. אני לא אוהב אמירות כאלה של שחקנים, כי הדבר הראשון שהם צריכים לעשות זה להאמין בעצמם. אני אל אוהב לוזרים, אני אוהב ווינרים. הרבה קבוצות פחות טובות ממכבי ת"א משחקות בליגת האלופות. זה זה מתחיל בראש".


איביץ'.
איביץ'. "הכל מתחיל בראש" (באדיבות מכבי ת"א)


על השוער השני, דניאל טננבאום: "טננבאום איתנו מתחילת העונה. כל השוערים שלנו השתפרו מאז, וכולם ראויים לפתוח. זה טוב לכולנו. אנחנו נותנים לו הזדמנות להוכיח את עצמו. כולם נלחמים כי כולם יודעים שכדאי להם".


הלקח מהעונה לקראת העונה הבאה: "זה חשוב בשבילי להשתפר מיום ליום, כל הקבוצה וצוות האימון. שיניו הרבה דברים מתחילת העונה, אני לא מדבר רק על התוצאות אלא על כל מה שקורה כאן סביבנו. אנחנו יכולים להשתפר יותר. השחקנים יכולים לעבוד יותר ולקבל יותר. לעונה הבאה נקווה ליותר, אנחנו רוצים להצליח גם בגביע וגם באירופה בנוסף לליגה".


גם הקשר דן גלזר סיכם את העונה: "אפשר היה לראות שבכל משחק היה אפשר לראות שאנחנו הקבוצה הדומיננטית, גם כשלא ניצחנו תמיד אנחנו שלטנו בקצב וזאת הגדולה שלנו העונה. לפני שהגיעו למשחק ידעו שאנחנו הקבוצה הדומיננטית".


גן גלזר.
גן גלזר. "היתה נפילה ב-20 הדקות האחרונות נגד חיפה" (דני מרון)


נבחרת ישראל: "אני מצפה לזימון מהנבחרת, אני חושב שמגיע לי.


הציפיות לעונה הבאה: "אני לא רוצה להתייחס לעונה הבאה, בואו נסיים את העונה הזאת כמו שצריך עם ניצחון, שנוכיח למה אנחנו הקבוצה האלופה העונה.


היכולת במשחק האחרון: "היתה נפילה ב20 הדקות האחרונות נגד מכבי חיפה, אנחנו מודעים לזה וצריכים ללמוד שחייבים להיות מרוכזים לכל 90 הדקות ולא משנה התוצאה. נלמד מזה להמשך".


היכולת האישית שלו: "בתחילת העונה הגענו כמה שחקנים מושאלים שלא ידעו מה מצבם, ובזכות המאמן והצוות נתנו לנו ביטחון וגרמו לנו להאמין שמי שיתאמן טוב ישחק, וזה מה שגרם לנו לעבוד קשה בכל אימון וכשקיבלנו את הצ'אנס הוכחנו שמגיע לנו להיות בהרכב. אני ושאר השחקנים המושאלים, ואני מקווה להמשיך. הסוד הוא המשכיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי