דראפיץ': "אנחנו במו"מ עם בצ'יראי והויבך, על מוחמד אין הצעות"

סלובודאן דראפיץ', פאטוס בצ'יראי
סלובודאן דראפיץ', פאטוס בצ'יראי | דני מרון

מאמן מכבי נתניה התייחס לעתיד כוכביו במסיבת עיתונאים לפני מכבי חיפה (שבת, 20:30): "ורגוץ' חתם בקפריסין, אנחנו מחפשים בלם". על הקרב שיכריע את זהות הנציגה האחרונה באירופה: "לא יודע אם המועדון מוכן לכך"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תארח בשבת הקרובה (20:30) את מכבי חיפה לקרב שיכריע מי מביניהן תעפיל למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה, אבל במסיבת העיתונאים שערך הבוקר (חמישי) סלובודאן דראפיץ' הוא דווקא הפתיע כשדיבר בפתיחות גם על הסטטוס של כוכביו לקראת העונה הבאה.

תחילה דיבר דראפיץ' לקראת המשחק וגם הודה כשנשאל אם מכבי נתניה מוכנה למסע משחקים באירופה: "אנחנו רוצים ליהנות ממה שאנחנו עושים וזה אומר שסבלנו אחרי הגמר ולא התאוששנו גם במשחק האחרון נגד בני יהודה, אז למשחק הזה אנחנו רוצים להגיע מוכנים. זה משחק מאוד חשוב לדרך שלנו – אני לא יודע אם המועדון מוכן עדיין להשתתפות באירופה, אבל אין ספק שאנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק ולסיים עונה פנטסטית".

כיצד הוא מגדיר אי העפלה לאירופה, אם וכאשר: "אנחנו מאוכזבים מאוד כי רצינו לנצח את הגמר ואנחנו גם רוצים לסיים במקום השני, אבל עוד שבוע או שבועיים נסתכל אחורה ונראה שזו העונה הכי טובה של מכבי נתניה מאז שאני הגעתי. מכרנו שחקנים גם והמועדון הצליח להרוויח כסף ובנינו קבוצה מחדש אחרי חמישה מחזורים מפתיחת העונה. אנחנו במועקה כעת, אבל בכל יום שעובר אנחנו מרגישים את הגאווה על מה שעשינו העונה".


דראפיץ'. "לא התאוששנו מהגמר גם במשחק האחרון" (מאור אלקסלסי)

בלי אולסק, פיניש ובצי'ראי: "אף פעם לא דיברנו על אלה שלא משחקים. יש לנו סגל טוב עם הרבה שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם, נעשה את הכל כדי לעבור את המכשול הזה. מי פייבוריטית? מכבי חיפה יותר בלחץ כי היא חייבת את הכרטיס לאירופה. זה מועדון שבנוי לאירופה, שמשקיע הרבה כספים בשביל להיות באירופה ורוצה להיות שם. אנחנו באים לשחק כדורגל ורוצים לשחק כדורגל טוב ושהקהל ייהנה. אין בליגה שלנו פייבוריטיות, כל אחת יכולה לנצח את השנייה ואנחנו הוכחנו את זה העונה. רוצים שתהיה אווירה טובה במשחק האחרון לעונה, שיבוא הרבה קהל ואם נוכל לסיים את העונה עם ניצחון שייקח אותנו אולי למקום השני זה יהיה סופר מוצלח אחרי שגם הגענו לגמר".

כמה היה קשה להסתובב בעיר אחרי גמר הגביע: "לא הסתובבתי ברחוב. היו הרבה פרצופים מאוכזבים, ילדים בוכים, אלה דברים שקשה לראות. אבל עוד שבוע-שבועיים נסתכל אחורה על העונה, על גמר הגביע עם פנדל שמוחמץ על ידי השחקן שמתקדם הכי טוב – קניקובסקי עצוב עד היום. זה מאוד קשה, אבל אנחנו חייבים להיות גאים במה שעשינו העונה. הרימו אותנו יותר מדי גבוה לפני הגמר ויכול להיות שהשחקנים לא עמדו בלחץ, כי באמת היינו לא טובים בגמר. כשהקבוצה שלי נהנית, היא מאוד מסוכנת ויודעת לשחק".

עתיד הכוכבים לקראת העונה הבאה: "קשה להגיד מה יהיה. כל יום יכולה להיות הפתעה, כמו שקרה עם דיא סבע שנמכר אחרי שלושה מחזורים. אנחנו לא יכולים לעמוד מול הכסף הגדול מחו"ל. בצ'יראי חזר לבקר את המשפחה כי יש לו גם נבחרת והגיע לו קצת חופש, אבל הוא יהיה איתנו לעוד שנה ואנחנו במו"מ איתו לעוד שנתיים, גם עם הויבך. ורגוץ' חתם בקפריסין והוא עוזב, אז אנחנו מחפשים עוד בלם. זה הסגל. אני לא יודע מה עם עלי מוחמד, אין לו הצעות ואני מקווה שהוא יישאר. נרצה להתחזק במקומות הנכונים, אבל לא לעשות מהפכה כמו לפני שנה ושנתיים".


בצ'יראי. "לא רוצים לעשות מהפכה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי