מליקסון בספק לפתיחת האימונים. בכר: "לא נתבזה מול מכבי"

מאור מליקסון
מאור מליקסון | דני מרון

קפטן הפועל באר שבע נותח וייעדר כחודש וחצי. המאמן לקראת מחזור הסיום (שבת ב-20:00, ספורט4): "נעלה במטרה לנצח, יש לנו הרכב טוב גם עם החיסורים. הייתה לנו את אחת הקבוצות החזקות איי פעם בכדורגל הישראלי"

(גודל טקסט)
בהפועל באר שבע הודפים את הניסיונות של גורמים בעלי עניין לשדך להם שחקנים, חופשיים או תחת חוזה, ומתמקדים רק במשחק מול מכבי תל אביב בשבת. האדומים מעוניינים לסיים את העונה עם ניצחון יוקרתי על יריבתם המרה, שיבטיח את הכרטיס לאירופה ויסיים את העונה עם טעם טוב. בן שהר יוכל להבטיח לעצמו את תואר מלך השערים לראשונה בקריירה, בשאיפה לסיים את העונה עם יותר מ-15 כיבושים. שהר מרוחק שער אחד בלבד מהשוואת שיא הכיבושים שלו בהפועל תל-אביב בעונת 2010/11.


המאמן ברק בכר דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הקרוב יחד עם הבלם מיגל ויטור. בכר אמר: "עדיין לא השגנו את המטרה, יש סיכוי תיאורטי שהכרטיס לא יהיה שלנו. המשחק כאן מאוד יוקרתי, נגד האלופה, רוצים לנצח לעיני הקהל הביתי שלנו ולסיים את העונה בטעם טוב במשחק הפרידה. גם המקום השני מאוד חשוב לנו".


על השער שכבש דור פרץ בעונה שעברה בטרנר: "אנחנו מתמקדים רק במשחק הזה, לא במה שהיה ועדיין לא הולכים קדימה. אנחנו רוצים לסיים עונה מאוד לא קלה ומאתגרת בצורה טובה ומתוקה, עם המקום השני וניצחון במשחק בית. השנה הבאה תהיה אחרת ונעשה הכל כדי להשתפר".



ברק בכר. לא חושש מתבוסה (דני מרון)

 

חשש מתבוסה: "לא רואה מצב שגמר הגביע יחזור. השקענו העונה בכל המשחקים, יש משחקים שזה הצליח טוב יותר ויש משחקים שזה הלך פחות. למרות החיסורים, יש לנו הרכב מספיק טוב. אני בטוח שמכבי יעלו בהרכב מספיק טוב כדי לנצח. הם רוצים לנצח כמו שהוכיחו לאחר שזכו באליפות". המאמן נשאל על המערך ההגנתי שהציב במשחק הקודם בין הקבוצות בפלייאוף וענה: "כל משחק לגופו עם גישה ושיטה שונה. נעלה במטרה לנצח".


על ג'ון אוגו וסוף עידן בבאר שבע: " אין ספק שלפני שנתיים זו הייתה אחת הקבוצות הכי חזקות שהיו איי פעם בישראל, אבל מה שהיה – היה, וטבעי ששחקנים באים והולכים, גם שחקנים טובים. זה הטבע של הכדורגל, וצריך לדעת להיפרד מהם בצורה ראויה ומכובדת כי מגיע להם. המטרה שלנו היא להתמקד במשחק ולא בכל מה שקורה מסביב כי זה עדיין משחק חשוב.

 

על דן ביטון: " אני לא מתעסק ב"אם", הוא שיחק פה, הוא גדל פה, הייתה לי הזכות לשתף אותו גם בהרכב בעונה הראשונה שלי, אני שמח על ההתקדמות שלו, אבל אנחנו לא מתעסקים ב"אם". מאחל לו שיצליח, הוא ילד טוב ושחקן טוב. זה לא משנה אם אני רוצה אותו, יש רצוי ויש מצוי. אני רוצה הרבה דברים".



ג'ון אוגו. בשבת ישחק במדי הדרומיים בפעם האחרונה (ערן לוף)


עם השגת הכרטיס לאירופה, יתחילו ההכנות האמיתיות לקראת העונה הבאה. רק בשבוע הבא תיקבע מסגרת התקציב ויוחלט על הרכב הסגל, כשהמגמה היא לצמצם את העלויות באופן דרסטי ולהתבסס על תקציב שפוי. שחקנים בעלי חוזה ימשיכו באופן אוטומטי אם יופיעו בתוכניות המקצועיות. לעומתם, אלה מבין החתומים שנדחקו לקצה הרוטציה ולא בונים עליהם, יקבלו אישור לחפש קבוצה חדשה.


המועדון הודיע כי האימונים ייפתחו במחצית חודש יוני, מועד המתאים לקבוצה המשתתפת במפעל האירופי. מחנה האימונים מתוכנן להתקיים בפולין בחודש יולי. עדיין לא ברור האם מאור מליקסון, שעבר אתמול ניתוח לתיקון בקע מפשעתי, יוכל להתייצב לפתיחת האימונים. תהליך ההחלמה מניתוח בקע הוא אינדיבידואלי, ויכול לנוע בין חמישה לשבעה שבועות. בתוך כך, במהלך האימון של הקבוצה, עוזר המאמן אליניב ברדה חש ברע בשל החום הכבוד ופונה לבית החולים אך אין מה לדאוג כי הבדיקות תקינות. כזכור, בנובמבר 2017 התמוטט השחקן במהלך אימון באר שבע לאחר בעיטה חזקה שספג בחזהו.



בן שהר. רוצה לזכות בתואר מלך השערים (דני מרון)


הבלם חתאם אל חמיד, אחד מארבעת הנציגים של באר שבע שהוזמנו לסגל הנבחרת לקראת המשחקים מול לטביה ופולין, ממתין להתפתחויות בגזרה האירופית, כאשר לודוגורץ מן העיר הבולגרית רזגראד היא כרגע הרצינית ביותר בעניינו. אל חמיד, מנקודות האור הבולטות של האדומים בעונה החולפת, מעורר עניין גם בבלגיה וסקוטלנד, והופעות מרשימות שלו במדי הנבחרת (אם וכאשר יפלס את דרכו לכר הדשא) עשויות לשפר את סיכוייו לנחות במקום נוח יותר יחסית לרזגראד.


כאמור, לפני המשחק בשבת יתקיים טקס פרידה מג'ון אוגו שכבר נפרד מהאוהדים ברשתות החברתיות, וממתן אוחיון שסיימו חוזה. הניגרי הוזכר כמועמד לשתף פעולה עם חברו, טוני וואקמה, במדי טרבזונספור הטורקית. מועדון ספורט אשדוד עשויה להיות תחנתו הבאה של אוחיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי