אוזן: "רוצה לאמן בוגרים בליגת העל, אבל לא בעונה הבאה"

אורי אוזן
אורי אוזן | עדי אבישי

המאמן שזכה עם הפועל תל אביב בגביע המדינה לנעור דיבר ב-103FM: "זה היה מרגש עד דמעות". על הביקורת שספג: "הרגשתי שנעשה לי עוול וזה העצים אצלי את התחושה שאני חייב לנצח"

(גודל טקסט)

אורי אוזן עבר עונה מטלטלת על הקווים של קבוצת הנוער של הפועל תל אביב. מצד אחד, זכייה מרגשת בגביע המדינה לאחר ניצחון על מכבי נתניה בגמר. מצד שני, בליגה סיימו האדומים רק במקום העשירי עם תשעה ניצחונות בלבד לעומת 11 הפסדים. המאמן התראיין הערב (חמישי) בתוכנית בספורט של 103FM וסיכם את העונה.

על הזכייה: "עשינו מסע יפה בגביע, עברנו את מכבי תל אביב בדרך וניצחנו בדרבי לראשונה מזה ארבע שנים. חסכנו את דפיקות הלב מהורי השחקנים כשהכרענו את המשחק ב-90 דקות".

כמה מבין השחקנים בקבוצת הנוער יגיעו לבוגרים: "יש כבר אחד, רז שלמה שהוא שחקן סופר לגיטימי בליגת העל. אני מקווה ומאמין שלפחות עוד שלושה או ארבעה, אפילו כבר בעונה הבאה, ישתלבו".

על המאמן החדש של הקבוצה הבוגרת, ניסו אביטן, אמר אוזן: "ניסו הוא חבר קרוב ואנחנו בקשר מעולה. אני מאושר שהוא בא, הוא דיבר איתי על השחקנים, היה בחצי גמר גביע הנוער וגם בגמר. אני מאושר בשביל השחקנים כי הם יהיו תחת עין מקצועית נהדרת והוא גם בן אדם נהדר".


שחקני הנוער יהיו תחת עין מקצועית נהדרת" (יוני אריאלי)

הביקורת שספג: "אני יכול להגיד לך שהיה טור של בחור חמוץ וחרטטן וזה העצים אצלי את התחושה שאני חייב לנצח. באיזשהו מקום בלב שלי הרגשתי שנעשה לי עוול ברמה של לשון הרע, זה בסדר. לי זה עושה כיף לקבל את ההודעות מהילדים שאימנתי לפני ארבע שנים, זה אושר גדול. הכל מאוד נקי וטבעי בניגוד לכדורגל בוגרים. אני מאושר וזה מרגש עד דמעות".

השלב הבא בקריירה: "לא ליגה לאומית, אני רוצה לאמן בליגת העל אבל לא בשנה הבאה. כיף לי בנוער ואני באמת עושה את זה באהבה גדולה ונהנה גם בכובע השני שלי כפרשן. יש לי חלום לאמן בליגת העל ואני מוכן, אבל לא עכשיו ואני רוצה ליהנות. נוער זה טבעי וטהור, גם אם מבחינה כלכלית זה לא אטרקטיבי. אני רוצה להשלים את מה שהתחלתי בהפועל. יש מנהל מקצועי, עומר בוקסנבוים, אדם משכמו ומעלה. אני רוצה לעשות עונה יותר נעימה בליגה ולהצליח שוב בגביע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי