מרקו בלבול: "נבנה סגל שירוץ לכל מפעל אפשרי, גם לאירופה"

ירדן שועה
ירדן שועה | אריאל שלום

הירוקים חגגו את הכרטיס לאירופה אחרי ניצחון דרמטי על נתניה. לביא: "ירדן שועה צריך להתבגר והוא יודע את זה". המאמן החמיא: "ראינו פעם נוספת את הכישרון והיכולות שלו"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה חוזרת לאירופה. הירוקים של מרקו בלבול סיימו את העונה מלאת התהפוכות שלהם עם ניצחון מתוק בנתניה, בזכות שער ניצחון יפהפה של ירדן שועה בדקה ה-92. מנגד, מכבי נתניה איבדה הזדמנות נוספת להגיע לאירופה, שבוע וחצי לאחר ההפסד הכואב בגמר הגביע לבני יהודה. 


הירוקים בילו דקות ארוכות על כר הדשא כדי לחגוג עם האוהדים ואיש המשחק, ירדן שועה, סירב לדבר עם כלי התקשורת לאחר המשחק. הבעלים יעקב שחר ירד לחדר ההלבשה בסיום ובירך את השחקנים, המאמן המנצח, מרקו בלבול סיכם את התחושות.



הירוקים חוגגים ניצחון (אריאל שלום)


סיום מושלם לעונה:
"לא חלמתי שנגיע למקום השני ואירופה. כשהגעתי לפני חמישה חודשים היינו קבוצת תחתית, מגיע שאפו לשחקנים, 8-9 צעירים, שלקחו את הקבוצה למקום כל כך גבוה בפרק זמן כל כך קצר. מגיע שאפו ענק לצוות ולשחקנים".


המשקל שלו בהבטחת הכרטיס לאירופה:
"אני לא רוצה להצטנע, אבל כדורגל זה משחק קבוצתי. יש צוות מקצועי ענק והנהלה נהדרת, אבל בראש ובראשונה מגיע שאפו ענק לשחקנים, זה היה סוף יפהפה. לקהל המדהים הזה מגיע להיות באירופה ללא ספק".


על כובש שער הניצחון, ירדן שועה:
"כשירדן הגיע למכבי חיפה אמרתי לכולם שהוא יעזור גם בהווה וגם בעתיד. ראינו היום פעם נוספת את הכישרון שלו והיכולות שלו, ילד בן 19, יופי של משחק".



ירדן שועה חוגג (אריאל שלום)


הסגל לעונה הבאה:
"יש מספיק זמן להתכונן. נצטרך להתחזק ונביא כמה שחקנים איכותיים שיתנו לנו דחיפה קדימה ונבנה סגל טוב שיעמוד בכל המשימות. מועדון גדול כמו מכבי חיפה צריך לרוץ לכל דבר אפשרי, גם לאירופה".


מה צריך לקרות כדי שמכבי חיפה תהיה בשנה הבאה מתחילת העונה בצמרת?
"צריך להתחזק במקומות הנכונים, להתחיל את העונה כמו שסיימנו אותה. אבל היום נחגוג, ננוח. הדבר הכי חשוב זה שהחזרנו את הקהל להיות מזוהה עם השחקנים והקבוצה, זה מבחינתי ההישג הכי גדול".





"שועה צריך להתבגר והוא יודע את זה" (אריאל שלום)

 

לאחר בלבול, דיבר הקפטן נטע לביא:
"זאת תחושה מדהימה. אני חושב שעשינו דרך מדהימה מאז שמרקו הגיע, אנחנו מאוד מאושרים שסיימנו את העונה בצורה הזאת ומחכים כבר לעונה הבאה".

על המשמעות של מרקו בלבול:

"אני חושב שמאז שהוא הגיע נראנו מאוחדים והצגנו כדורגל טוב. אומנם היו נפילות, אבל עשינו דרך מדהימה ואנחנו שמחים על כך".


על העונה הבאה:
"אני בטוח שנהיה קבוצה יותר טובה בעונה הבאה, אני לא יודע להגיד מה חסר ומה לא, אם הייתי יודע הייתי אומר את זה מזמן, אבל אני מאמין שמי שיודע עובד על זה אני חושב שההישג הכי גדול זה שהחזרנו את הקהל. נעשה הכל כדי שזה ימשיך. אני מאוד שמח להגיע לאירופה".


 

כשנשאל האם ירדן שועה בנוי להוביל את מכבי חיפה:

"אני חושב שכן. הוא צריך להתבגר והוא יודע את זה, אבל אני חושב שעם האנשים שעובדים סביבו הוא יגיע מאוד רחוק".

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Last game of the Season with a Win and we made Europe. Thank you Maccabi it was a pleasure. We have reached our target. Thanks to everyone for the love and who knows maybe we will see eachother again. Thank you once more #KF10 @maccabihaifafc

A post shared by Kerim Frei (@kerimfrei21) on



לאחר המשחק, קרים פריי רשם פוסט דרך האינסטגרם: "ניצחון במשחק האחרון של העונה והעפלה לאירופה. תודה לךמכבי, היה תענוג. השלמנו את המטרות שלנו. תודה לכולם על האהבה, ומי יודע, אולי עוד נתראה שוב. תודה לכם פעם נוספת". 



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ZEZECK LE14 (@14_georgesmandjeck_off) on



גם מנדז'ק הצטרף והצליח לרגש מספר אוהדים כשכתב: "מכבי חיפה היקרה שלי, אני רוצה להגיד לכם שתהיו בליבי כל החיים. העונה הזאת הייתה חוויה פנטסטית עבורי ועבור משפחתי. בכינו יחד, צחקנו יחד, ניצחנו יחד והפסדנו יחד. לפעמים הבנו את ההחלטות ולפעמים לא, אבל דבר אחד ברור עבורי – לא משנה היכן אהיה בעונה הבאה אתם תהיו בלב שלי כל החיים. אני מודה לאוהדי מכבי חיפה שהביעו בי תמיכה לאורך כל העונה. השגנו את המטרה כשהעפלנו לליגה האירופית, ואני מרגיש שמילאתי את חובתי כאן. העתיד מלא בהפתעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי