לחץ בבאר שבע: מליקסון מתקשה להתאושש מהניתוח

מאור מליקסון
מאור מליקסון | אריאל שלום

סימנים מדאיגים בהחלמה של הקפטן מהניתוח שעבר בשבוע שעבר לניתוח תיקון בקע במפשעה. ההערכה שיוותר על השתתפות במחנה האימון, חשש מהנורא מכל: "קודם שישתחרר מבית החולים, אחר כך אלוהים גדול"

(גודל טקסט)

חשש כבד בהפועל באר שבע. הקפטן מאור מליקסון, טרם התאושש מהניתוח שעבר ביום רביעי שעבר לתיקון בקע במפשעה. בסוף השבוע התלונן על כאבים עזים באזור הניתוח ופונה לאשפוז בבית החולים סורוקה לצורך השגחה ובדיקות. 

בשלב זה לא ברור מתי ישוחרר השחקן לביתו, אבל במועדון מתכוננים לאפשרות שחזרתו לפעילות תידחה באופן משמעותי. ההערכה היא שמליקסון ייאלץ לוותר על השתתפותו במחנה האימונים שיתקיים בפולין בחודש יולי, ויחמיץ גם את המשחקים הראשונים במסגרת מוקדמות הליגה אירופית.

במועדון חוששים מאוד מהמשך דרכו של מליקסון, ולא מוכנים לתת ציר זמן לחזרתו: "תנו לבן אדם להשתחרר מבית חולים, אחר כך אלוהים גדול". אמרו גורמים בקבוצה.


טרם נקבע תאריך חזרה (ערן לוף)

ניתוח לתיקון בקע מפשעתי נחשב לניתוח קל שההחלמה ממנו מהירה. סטטיסטית, אחוזים בודדים מהמנותחים סובלים מסיבוכים אחרי הניתוח ורק אז נדרשת התערבות כירורגית נוספת.

כזכור מליקסון התלונן במשך תקופה ארוכה על כאבים אבל דחה את הניתוח עד שקבוצתו הבטיחה כמעט באופן סופי את הכרטיס לאירופה. בשני משחקיו האחרונים כבש את אחד השערים בניצחון 2:3 על בני יהודה ובישל את שער הניצחון בניצחון 0:1 על הפועל חדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי