נציגי ברמן עשויים להיפגש עם דסה במחנה האימונים של הנבחרת

אלי דסה
אלי דסה | דני מרון

מכבי ת"א ממתינה לתשובת השחקן לחוזה המשודרג שהוצע, אבל קבוצת הבונדסליגה, שאישרה את התעניינותה, תנצל את שהותו גרמניה כדי להאיץ את השיחות. פגישה תיערך עם פרץ, מסתמן שהאופציה על טיבי לא תמומש

(גודל טקסט)

אלי דסה ייצא עם נבחרת ישראל מחר (חמישי) למחנה האימונים בגרמניה ולמשחקי מוקדמות יורו 2020 בלטביה ופולין שייערכו בעוד כשבועיים, ובמכבי תל אביב עדיין ממתינים להחלטתו בנושא החוזה החדש והמשודרג שהוצע לו, במקביל לדיווחים על כך שוורדר ברמן בוחנת את האפשרות לצרפו, כפי שאישר אמש מנהלה המקצועי של קבוצת הבונדסליגה.

לדסה הוצע חוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה חמישית בקבוצה תמורת 420 אלף יורו לכל עונה ומענק של 150 אלף יורו בכל עונה, לבקשת המאמן ולדימיר איביץ' שמבקש להשאיר את השחקן בהבנה שאחרת יצטרך למצוא מגן ימני חדש בעלות כספית גבוהה. דסה שוחח עם איביץ' לפני המשחק האחרון בבאר שבע והבטיח להשיב בקרוב.

כאמור בגרמניה פורסם שדסה שהומלץ על ידי המאמן הלאומי אנדי הרצוג לוורדר ברמן, שנציגיה אמורים להגיע למחנה האימונים של נבחרת ישראל שייערך בשבוע הבא בגרמניה ואולי מאחורי הקלעים גם תיערך פגישה רשמית ראשונה בין אנשי ברמן לדסה.


בשבוע הבא תירשם התקדמות מול ורדר ברמן? (דני מרון)

שחקן נוסף שיהיה מחר על המטוס לגרמניה ובמכבי תל אביב מצפים לשוחח איתו בקרוב על עתיד והוא הקשר דור פרץ. למכבי תל אביב חשוב להשאיר את פרץ למוקדמות ליגת האלופות, כאשר במועדון מבינים כי פרץ היה העונה השחקן המצטיין והחשוב ביותר לצד דור מיכה באליפות הענקית. פרץ, על פי מקורבים אליו, לא יבקש לעבור לאירופה בכל מחיר, אלא אם יזכה להצעה מאחת הליגות הבכירות. רק לאחר השיחה עם מכבי תל אביב תתקבל ההחלטה בנושא , כמו גם המחיר שמכבי תל אביב תדרוש על פרץ לו אין סעיף יציאה בחוזה.

מי שבשלב זה לא ברור אם יישאר זהו הבלם איתן טיבי, שבניגוד לאופציה שכבר מומשה על אלירן עטר, בקריית שלום ממתינים לתשובה של טיבי אם הוא מוכן לחתום על חוזה נמוך יותר מהחוזה המסתיים. בנוסף במכבי תל אביב ממתינים למעבר של השוער פרדראג ראיקוביץ' כדי להנחית לחתימה רשמית את השוער היווני אנדראס יניוטיס.


טיבי חוגג בטרנר. זה היה משחקו האחרון אחרי שבע שנים? (דני מרון)

ועוד בקבוצה, הליכי השיקום וההתאוששות מהניתוחים והפציעות של איל גולסה ואורוש ניקוליץ' נמשכים והשניים צפויים להיות כשירים לפתיחת הליגה, אולם לא ברור אם גם למשחקי מוקדמות ליגת האלופות שיחלו באמצע חודש יולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי