ויסאם רבאח ימשיך בחדרה, דויד מתיאוס קיבל אולטימטום

ויסאם רבאח
ויסאם רבאח | אודי ציטיאט

רשמית: הבלם בן ה-25, מהפתעות הליגה בעונה החולפת, חתם לעונה נוספת. במועדון הבהירו: ממתינים לתשובה מהספרדי עד סוף השבוע. מחלוקת בין ההנהלה לאורי גוטמן לגבי אוסטין אג'ידה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה בהכנות לעונה הבאה ומתמקדת נכון לעכשיו בעיקר בהשארת שחקני הסגל הנוכחי. הבוקר (חמישי) הודיעה הקבוצה על המשך דרכו של הבלם ויסאם רבאח, שחתם לעונה נוספת בקבוצה. רבאח בן ה-25 היה מהבולטים בעונה האחרונה ונחשב לאחת ההפתעות בליגת העל. הבלם הוא השחקן השני שמבטיח את הישארותו, אחרי ג'ורג' פוצ'יבה.

כעת ממתינים במועדון לתשובה מהבלם הספרדי, דויד מתיאוס. בחדרה ישנה הערכה רבה כלפי הבלם, שהיה מהשחקנים החשובים בעונה החולפת, אך טרם סוכמו התנאים הכספיים בין הצדדים ובמועדון הבהירו כי ימתינו לספרדי עד סוף השבוע. אם זה לא ייצא לפועל, יחפשו בלם אחר במקומו. כפי שפורסם בספורט1, גם שמו של מתן אוחיון עלה לאחר שהאחרון סיים את החוזה בהפועל באר שבע.

בנושא אחר, ראשי המועדון ייפגשו שוב עם המאמן אורי גוטמן בכדי לקבל החלטה סופית לגבי עתידו של שוער הקבוצה אוסטין אג'ידה. הניגרי אומנם סיכם את תנאיו לפני חודש, אבל זה קרה תחת ניסו אביטן ואילו גוטמן מעדיף שוער ישראלי ולא זר. יש לציין כי קברניטי חדרה דווקא מצדדים באג'ידה, בזכות הניסיון שלו והעובדה שרשם עונה מצוינת בשנה החולפת.

זוכה לאמון מההנהלה, אך לא מהמאמן הטרי. אוסטין אג'ידה (דני מרון)זוכה לאמון מההנהלה, אך לא מהמאמן הטרי. אוסטין אג'ידה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי