הפועל ב"ש פנתה לשון גולדברג, שבוחן גם הצעות מחו"ל

שון גולדברג
שון גולדברג. יחזור להפועל חיפה? | אריאל שלום

המגן צפוי לעזוב את הפועל חיפה ולספורט1 נודע שהוא מחזיק בהצעה מהאלופה היוצאת, שמו של ירדן כהן מרעננה עלה כמועמד להחליפו בקבוצה של סילבס. כץ על תמאש: "לא זזים מהעמדה שלנו - או שיקצץ או שיעזוב"

(גודל טקסט)

שון גולדברג צפוי לעזוב את הפועל חיפה, אבל האם הוא לקראת מעבר להפועל באר שבע? לספורט1 נודע שגולדברג בוחן מספר הצעות מחו"ל בשלב זה, אך לא מן הנמנע שבסופו של דבר יחתום בקבוצה של ברק בכר.

המגן הגיע להפועל חיפה ממכבי תל אביב והיה אחד המצטיינים בעונה האחרונה של האדומים שחורים, מה שזיכה אותו במספר הצעות מבעלי הקבוצה יואב כץ שניסה להשאירו, אלא שלגולדברג יתרון גדול – הוא מחזיק בעצמו בכרטיס השחקן, כך שהוא יכול לעבור ללא תמורה לכל מועדון אליו יחפוץ והדבר מאפשר לו לתמרן בין ההצעות.

מלבד הפועל באר שבע שכבר פנתה לשחקן, גולדברג מחוזר על ידי מספר קבוצות בליגה וביניהן מכבי נתניה. בהנהלת הפועל חיפה מבינים כי הסיכויים להשאיר את המגן בקבוצה גם בעונה הבאה קלושים, וכבר חושבים על מועמד שיגיע במקומו. בין השמות המועמדים בחיפה רוצים לשאול את המגן סאן מנחם שגם זוכה לביקוש גדול. בנוסף, שמו של ירדן כהן מהפועל רעננה עלה כמועמד נוסף להצטרף לכרמל. גם עתידו של חן דילמוני עוד לא ברור וייקבע בימים הקרובים.

בנושא אחר, ראשי המועדון והבעלים יואב כץ אינם מתכוונים לוותר בנושא של הבלם גבריאל תמאש. כפי שפרסמנו, בחיפה החליטו לקצץ בשכרו של השחקן בשל עבירות המשמעת בהן היה מעורב בחודשים האחרונים. הבלם מבקש שלא לעשות זאת ואילו בחיפה הבהירו כי אם לא יסכים לקצץ, אז הוא יכול לעזוב את הקבוצה. כץ התייחס לנושא ואמר: "השחקן בא לשחק כדורגל וקרה מה שקרה. אנחנו לא זזים מהעמדה שלנו – או שיקצץ או שיעזוב".
 


"או שייקצץ או שיעזוב". כץ על תמאש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי