איביץ' רוצה סגל מלא למחנה האימונים, סימני שאלה סביב פרץ

דור פרץ
דור פרץ | דני מרון

מכבי תל אביב תתחיל את ההכנות למוקדמות ליגת האלופות אחרי משחקי הנבחרת, המאמן דרש מהשחקנים לא לסמן את הליגה האירופית כיעד. הקשר ייפגש עם ראשי המועדון, גם דסה וראיקוביץ' לא הודיעו על החלטתם

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תחל את ההכנות שלה לעונה הבאה בעוד שלושה שבועות, אחרי משחקי הנבחרת וחופשה קצרה לשחקנים. המטרה של הצהובים ברורה: העפלה לליגת האלופות. הקבוצה נמצאת תחת מגבלות הפייר פליי של אופ"א, אבל תוכל להביא רכש יוקרתי אם תעפיל לשלב הבתים ותזכה למענק של יותר מ-80 מיליון ש"ח.

על פי דרישת המאמן ולדימיר איביץ', עד תחילת מחנה האימונים הסגל יהיה מלא ויתברר מי נשאר, מי עוזב ומי מצטרף. בשיחות עם ההנהלה והשחקנים הבהיר הסרבי כי מכבי ת"א יכולה להגיע לליגת האלופות ודרש מהשחקנים להפסיק להזכיר את הליגה האירופית כיעד.

במועדון עוקבים אחרי ההתפתחויות סביב שלושה מהשחקנים שעשויים שלא להיות חלק מהסגל לאירופה. אלי דסה סיים חוזה ונמצא בימים אלו במחנה האימונים של נבחרת ישראל בגרמניה. דסה קיים מספר שיחות עם איביץ', שהבהיר לו כי הוא רוצה אותו במכבי תל אביב לצד הצעה כספית משודרגת שתעזור לו להסתדר כלכלית.

אלי דסה במחנה הנבחרת. ורדר ברמן תגיש הצעה? (ההתחאדות לכדורגל)
אלי דסה במחנה הנבחרת. ורדר ברמן תגיש הצעה? (ההתחאדות לכדורגל)

חבריו של דסה בנבחרת ישראל אמרו כי הוא לא שיתף אותם בשם המועדון המועדף עליו. למחנה האימונים בגרמניה אמורים להגיע נציגים של ורדר ברמן הגרמנית לה המליץ המאמן הלאומי אנדי הרצוג להחתים את אלי דסה. המגן ונציגיו בוחנים הצעות נוספות.

פרדראג ראיקוביץ' מחזיק אמנם בחוזה לעונה הבאה, אבל במכבי תל אביב כבר החתימו עקרונית את השוער היווני אנדרס פאניוטיס, שיוחתם רשמית כשהשוער הסרבי המבוקש ע"י מספר מועדונים בצרפת אנגליה וספרד יודיע בקרוב לאן החליט לעבור.

דור פרץ מחזיק בשתי הצעות ממועדונים בספרד ואיטליה, כשגם באנגליה מגלים בו עניין. פגישה מתוכננת בקרוב בין נציגו של פרץ אבי נמני למכבי תל אביב, ובה יוחלט לאן הדברים מובילים. לפרץ אין סעיף שחרור מוסכם, מלבד נכונות של ראשי המועדון שלא לעמוד בדרכו.

יבגני שאחוב. ייפגש עם איביץ' (Gettyimages)
יבגני שאחוב. ייפגש עם איביץ' (Gettyimages)

במועדון ממתינים להחלטה של הקשר יבגני שאחוב, לאחר שקיבל הצעה כספית מכובדת להגיע לקריית שלום ואמור לשוחח בנושא עם איביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי