טאפוקו לראשי הפועל חיפה: "רוצה להילחם על מקומי בב"ש"

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | אריאל שלום

הקשר מתכוון לצאת למחנה האימונים עם קבוצתו ולנסות להרוויח את מקומו בסגל, סילבס ינסה בשלב זה להנחית שחקן אחר: "יהיה קשר איכותי במרכז השדה", אמרו במועדון. עלויותיו של טיירה עלולות לטרפד את הגעתו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה עדיין מתקשה להאיץ את ההכנות לקראת העונה הבאה, אבל בקבוצה בכל זאת מקווים שתוך חודש ימים יושלם הסגל ככל שניתן, בוודאי לאור לא מעט שינויים שצפויים תחת המאמן חיים סילבס.

אחד השינויים המרכזיים מבחינת הקבוצה יהיה בעמדת הקשר האחורי, שם מחפשים מחליף לרסמוס סיוסטדט  שלא צפוי להמשיך בקבוצה. הקשר קווין טאפוקו היה אחד המועמדים המובילים ופנייה אליו ואל קבוצתו הפועל ב"ש נעשתה בשבוע שעבר, אך מי שהחל את העונה האחרונה בהפועל חדרה ורק בינואר עבר לאלופה היוצאת וחתם לשלוש שנים, הבהיר כי בשלב זה הוא מעוניין להילחם על מקומו בבירת הנגב.

בהפועל חיפה גם כך ציינו בפני אנשי הפועל ב"ש כי יתקשו לעמוד בחוזהו של השחקן וקיוו לסיוע מצד אלונה ברקת, אבל בהחלט ייתכן שבעוד כחודש הפועל ב"ש תחליט לשחררו ואז ייעשה ניסיון נוסף לצרפו, אם לא ינחת קשר אחר עד אז בקריית חיים: "טאפוקו ייצא עם ב"ש למחנה האימונים ולאחר מכן תתקבל החלטה לגביו בצוותא עם הצוות המקצועי", אמרו בסביבתו של הקשר.


טאפוקו. מתכוון להילחם על מקומו בב"ש (דני מרון)

שחקן נוסף ששמו עלה כמועמד להצטרף הוא קשר בית"ר ירושלים אפונסו טיירה, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות בבירה. כזכור, סילבס, היה זה שהביא את טיירה לישראל, כמאמן בקריית שמונה, אלא שעלויות הקשר בשלב זה הורידו את האפשרות לצרפו. "הפועל חיפה תביא קשר איכותי למרכז השדה", הבהירו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי