דיווח: קשר בן 19 מדרום אפריקה יגיע להיבחן במכבי תל אביב

גודמן מוזלי
גודמן מוזלי | טוויטר

גודמן מוזל, מקבוצת התחתית בארוקה, מועמד להצטרף לקבוצה של איביץ'. הצהובים עוקבים גם אחרי חלוצים זרים. דור פרץ עשוי לקבל הצעה מקבוצה באירופה, אך יעדיף להישאר בישראל אם היעד לא יהיה אטרקטיבי

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממשכים בחיפושים אחר חלוץ זר. במועדון עקבו בתקופה האחרונה אחרי שבעה חלוצים שיכולים להגיע בהעברה חופשית. מלבד חלוצים, נראה בצוות המקצועי של האלופה רוצים גם קשר זר: על פי דיווח באתר "Super Sport", גודמן מוזל נמצא בדרכו למבחנים בקריית שלום. מוזל בן ה-19 שיחק העונה בשורות בארוקה מתחתית הליגה המקומית, ורשם בישול אחד ב-24 הופעות למרות גילו הצעיר.

הקשר דור פרץ שנמצא כעת במחנה האימונים של נבחרת ישראל לקראת צמד משחקי החוץ נגד פולין ולטביה ממשיך לעורר עניין בקרב מספר מועדונים באירופה ששלחו בארבעת החודשים האחרונים סקאוטים למשחקי מכבי תל אביב והנבחרת הלאומית.

גורם בסביבת המועדון התייחס להתעניינות אחר פרץ ואמר: "נושא העניין שמגלות קבוצות מאירופה בדור פרץ מוכר. וכבר נאמר כי מכבי תל אביב אינה מונעת משחקניה להתקדם. אם תגיע הצעה רשמית ממועדון על פרץ תתקבל ההחלטה הטובה ביותר עבור המועדון והשחקן שלנו".

כפי שכבר פורסם כאן לדור פרץ אין סעיף שחרור ממכבי אביב, אבל קיים הסכם בין הצדדים שהקבוצה לא תעמיד בדרכו אם תוגש הצעה ממועדון בכיר, שאליו הקשר ירצה לעבור ובסביבת המועדון טוענים כי פרץ רוצה להיות חלק מהסגל של הצהובים במוקדמות ליגת האלופות.


לא יעזוב את ישראל בכל מחיר. דור פרץ (דני מרון)

הקשר בן ה-24 יקבל מסוכנו את שמה של הקבוצה שמעוניינת בו מתוך שלוש הקבוצות שמגלות בו עניין ומסתמן שיהיה מוכן לקבל הצעה רק מקבוצה מאחת מחמש הליגות הבכירות של אירופה (אנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה וצרפת) שתהיה מוכנה לשלם עבורו מעל 3 מיליון יורו. אם מהלך שכזה לא ייצא לפועל, הדבר יוביל לפגישה עם ראשי מכבי תל אביב בה ייחתם במקביל חוזה חדש משודרג ובו יהיה סעיף יציאה מוסכם.

בנוסף, בקבוצה ממתינים להחלטה של הבלם איתן טיבי לו הוצע חוזה חדש של 250 אלף דולר במקום חידוש האופציה על החוזה שבו אמור היה להשתכר בכפול מההצעה החדשה.


במכבי תל אביב מחכים להחלטתו של איתן טיבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי