רן קדוש חתם על חוזה חדש, אילון אלמוג ומתן חוזז על הכוונת

אילון אלמוג
אילון אלמוג | עדי אבישי

הקבוצה של חיים סילבס ממתינה לתשובות מעדן בן בסט אך כבר סימנה אלטרנטיבות. שני השחקנים שיתחילו את האימונים עם האלופה נמצאים על הכוונת של האדומים-שחורים שיקוו לשאול אחד מהם. השוער ימשיך עוד עונה

(גודל טקסט)

רן קדוש בן ה-33 העריך הערב (רביעי) את חזהו בהפועל חיפה לעונה נוספת שתהיה השלישית שלו ברציפות במועדון והרביעית בסך הכל. במקביל, הקבוצהרוצה לקדם את ההכנות לקראת העונה הקרובה כשהשאיפה היא לסגור עד סוף השבוע את מחנה האימונים ברומניה.

המאמן חיים סילבס, שנמצא במקום, בודק כרגע לגבי יריבות פוטנציאליות במהלך המחנה, שצפוי להיערך באמצע חודש יולי. במועדון הביעו שביעות רצון מהמקום עצמו וגם מהעלות הכספית. מחנה האימונים צפוי להתקיים באמצע חודש יולי.

המועדון ממשיך בבניית הסגל לקראת העונה הבאה כאשר ישנן מספר עמדות בהן רוצים להתחזק. בקבוצה ממתינים לגבי החלטתו של עדן בן בסט ששוחרר מהפועל באר שבע ודורש לקבל פיצוי כספי. בכרמל אמנם מגלים סבלנות בנושא, אך מאידך בוחנים אפשרויות לחיזוק ומתכוונים לפנות למכבי תל אביב בבקשה לשאול את מתן חוזז או אילון אלמוג.

חוזז כבר שיחק במועדון בשנה שעברה, כבר חמישה שערי ליגה והתחבר ברמה המקצועית והחברתית, ואילו אלמוג הרשים בהפועל חדרה אליה הצטרף בינואר לאחר חצי עונה נהדרת בבית"ר ת"א רמלה. שני השחקנים יתחילו את האימונים במכבי תל אביב ואז, מקווים בקבוצה, אחד מהם יגיע לקבוצה.


נשאר אדום. רן קדוש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי